خبرنگاران ربیعی: امام حسین (ع) پاسدار آزادی و آزادگی است

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران- خبرنگاران- علی ربیعی سخنگوی دولت در پیامی به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امام حسین (ع) پاسدار آزادی، آزادگی، سرفرازی، ایستادگی و اخلاقی عمل کردن حتی در میانه مبارزه نابرابر است.

خبرنگاران ربیعی: امام حسین (ع) پاسدار آزادی و آزادگی است

به گزارش بامداد پنجشنبه خبرنگاران، ربیعی اضافه نمود: او نماد مسئولانه زیستن، فدا شدن در راه هدف، آرمانخواهی، جنگیدن برای زندگی دیگران و همچنین در آمیختن عقیده و عمل در عالی ترین مرتبه اش جهاد است؛ مبارزه برای احیای جهان و آخرت جامعه.

وی اضافه نمود: نامگذاری روز تولد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، مفهومی پرمعنا و نشان دهنده و جهت دهنده پاسداری همه ماست.

سخنگوی دولت تاکید نمود: بیایید همه مفهوم اصیل و واقعی پاسداری را در زندگی خود جاری و ساری کنیم و به معنای واقعی پاسدار همدیگر باشیم.

وی اضافه نمود: از حسین (ع) آزادگی، عدم عدول از مرزهای اخلاقی و مسئولیت پذیری در قبال دیگران حتی به قیمت جان خود و خانواده را آموزهای برای خود بسازیم.

سخنگوی دولت همچنین گفت: پاسدارانی که برای سرافرازی ایران و اسلام، همچون امام شان در خاک و خون غلطیدند در خاطره تاریخی ملت ما همواره جاودانه خواهد ماند.

وی اضافه نمود: میلاد حضرت امام حسین(ع) بر ایرانیان، آزاد اندیشان و همه آنها که برای زیست انسانی کوشش می نمایند مبارک باد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 791

به "خبرنگاران ربیعی: امام حسین (ع) پاسدار آزادی و آزادگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ربیعی: امام حسین (ع) پاسدار آزادی و آزادگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید