ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره معلمان هنرمند از یکم آذر تا 20 بهمن

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرگزاری خبرنگاران- معلمان علاقه مند به جشنواره فرهنگی- هنری معلمان هنرمند می توانند از یکم آذر تا 20 بهمن به سایت جشنواره به نشانی artistteachers.ir مراجعه و برای ثبت نام و بارگذاری اثر خود اقدام نمایند.

ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره معلمان هنرمند از یکم آذر تا 20 بهمن

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جریان سازی و بسترسازی برای فراوری و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملّی و بومی؛ تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلّمان؛ ایجاد زمینه تحرّک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلّمان به وسیله رقابت های سازنده و تعالی بخش؛ ایجاد فضای همدلی، هم افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلّمان؛ شناسایی معلّمان علاقه مند به فعالیت های فرهنگی و هنری و ایجاد بستر های لازم برای ارتقای دانش، بینش و مهارت های آنان؛ ارج گذاری و معرفی توانمندی ها و مهارت های علمی، ادبی و هنری معلمان؛ توسعه و تعمیق فعالیت های جمعی و گروهی و جذب حداکثری معلمان در فعالیت های فرهنگی و هنری؛ فراگیرسازی و مردمی کردن فعالیت های فرهنگی و هنری معلّمان؛ استفاده از ظرفیت معلّمان هنرمند در راستای اهداف برنامه درس ملی و فعالیت های تربیتی؛ تکریم و نکوداشت معلمان هنرمند به عنوان سرمایه های معنوی و ارزشمند نظام تعلیم و تربیت از جمله اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی-هنری معلمان هنرمند است.

بر اساس این گزارش، آفرینش های ادبی؛ نقد ادبی و هنری؛ رسانه و فضای مجازی؛ هنر های آوایی؛ هنر های نمایشی و فیلم کوتاه؛ هنر های تجسمی از جمله شاخه های این جشنواره است.

بر این اساس، جشنواره معلمان هنرمند با 52 رشته (ادبی 7 رشته، نقد 3 رشته، رسانه و فضای مجازی 4 رشته، هنر های آوایی 4 رشته، هنر های نمایشی 8 رشته و هنر های تجسمی 22 رشته) برگزار خواهد شد.

افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند سراسر کشور 16 آبان 1400 در حافظیه شیراز برگزار گشت و معلمان علاقه مند می توانند از یکم آذر تا 20 بهمن به سایت جشنواره مراجعه و نسبت به ثبت نام و بارگذاری اثر خود اقدام نمایند. اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت 1401 برگزار خواهد شد.

در این گزارش آمده است؛ 22 هزار و 85 نفر از معلمان تمامی دوره های تحصیلی شاغل در آموزش و پرورش؛ (رسمی، پیمانی، قراردادی، حق التدریس)، در نخستین دوره این جشنواره شرکت نموده بودند که از این 366 نفر حائز رتبه اول تا سوم (96 نفر رتبه اول، 109 رتبه دوم، 161 رتبه سوم) و 289 نفر به عنوان شایسته تقدیر در این جشنواره شناخته شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1129

به "ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره معلمان هنرمند از یکم آذر تا 20 بهمن" امتیاز دهید

1 کاربر به "ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره معلمان هنرمند از یکم آذر تا 20 بهمن" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره معلمان هنرمند از یکم آذر تا 20 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید