تلویزیون های OLED 2023 ال جی معرفی شدند

به گزارش دوست داشتنی ها، تلویزیون OLED evo تازه ال جی با تازهترین فناوری تلویزیون ال جی، webOS به روزرسانی شده و ویژگی های شخصی سازی پیشرفته، آماده است کاربران را تحت تأثیر قرار دهد.

تلویزیون های OLED 2023 ال جی معرفی شدند

ال جی الکترونیکس (ال جی) از سری تلویزیون های سال 2023 خود پرده برداری کرد؛ تلویزیون هایی که با عنوان پیشرفته ترین طیف تلویزیون های OLED تا کنون شناخته می شوند. نوترین تلویزیون های OLED این شرکت با کیفیت تصویر خودنورده، فناوری های پردازش تصویر قدرتمند و پلت فرم webOS پیشرفته تر که ویژگی ها و خدمات هوشمند بیشتری را ارائه می دهد، تجربه تماشای منحصر به ال جی OLED را پیشرفته تر می نماید.

یک دهه پس از معرفی اولین تلویزیون OLED با صفحه نمایش بزرگ، ال جی همچنان در بازار تلویزیون های ممتاز پیشتاز است. تلویزیون های OLED پیشرفته این شرکت برای 11 سال متوالی جایزه نوآوری CES را کسب نموده اند و در طول زمان به تکامل خود ادامه داده اند تا ارزش بیشتری را به مصرف نمایندگان ارائه دهند. ال جی OLED به علت کیفیت تصویر استثنایی اش، فراوری رنگ های زنده و دقیق با مشکی عمیق و نسبت کنتراست بی نهایت برای تصاویری که به طور قابل توجهی واقعی هستند، مشهور است.

علاوه بر درک تجربه های تماشای همه جانبه تر، فناوری خودنورده ال جی این شرکت را قادر می سازد تا فاکتورهای تلویزیونی بی سابقه و از نظر بصری خیره نماینده ایجاد کند؛ از جمله اولین های بازار مانند تلویزیون رول شونده LG SIGNATURE OLED R و تلویزیون انعطاف پذیر LG OLED Flex. ال جی OLED Flex که دو بار برنده جایزه نوآوری CES 2023 شد، عنوان برنده برترین نوآوری در بخش بازی را نیز کسب نموده است.

خط مقدم OLED 2023 ال جی نوترین تلویزیون های سری OLED Z3، G3 و C3 هستند. این مدل های ارتقا یافته و نو به لطف دقت و عملکرد فناوری ال جی OLED evo و پردازنده نو α9 AI Gen6، روشنایی و دقت رنگ بالاتر و بعلاوه وضوح و جزئیات شگفت انگیز را ارائه می نمایند.

آخرین پردازنده های سری آلفا از پیشرفته ترین فناوری یادگیری عمیق ال جی با یاری هوش مصنوعی برای اطمینان از کیفیت عالی تصویر و صدا استفاده می نماید. AI Picture Pro اکنون ارتقای مقیاس را برای وضوح بهتر و نگاشت تون پویای بهبود یافته ارائه می دهد و به آشکار شدن عمق و جزئیات در هر فریم یاری می نماید.

این فناوری با ادغام یک فناوری پردازش تصویر و شناسایی و اصلاح اشیاء مهم مانند چهره افراد، کیفیت HDR واقعی تری به آنها می دهد. علاوه بر تنظیم دقیق بازفراوری تصویر، پردازنده هوش مصنوعی α9 Gen6 به AI Sound Pro ال جی قدرت می دهد؛ قابلیتی که با ارائه صدای فراگیر مجازی 9.1.2 از سیستم بلندگوی داخلی تلویزیون ها به بینندگان یاری می نماید تا در عملکرد روی صفحه غرق شوند.

یکی دیگر از ارتقاهای قابل توجهی که در سری OLED evo G3 سال جاری اعمال شد، فناوری Brightness Booster Max ال جی است که از معماری نو کنترل نور و الگوریتم های تقویت نور برای افزایش روشنایی تا 70 درصد بهره می برد. روشنایی بر اساس پیکسل به پیکسل بعد از نقشه برداری و کنترل منجر به نمایش تصاویر واضح تر و واقعی تر می گردد.

مدل های G3 OLED 2023 ال جی با معرفی طراحی فوق العاده یکپارچه One Wall Design دارای ارتقای زیبایی هستند. مدل های سال جاری بدون ایجاد شکاف مشهود در هنگام نصب روی دیوار، سبک و ظرافت تمیز و بی نظیری را به اتاق نشیمن می آورند.

بعلاوه، ال جی از رهبری تکنولوژیک خود صرفا برای ایجاد محصولات و خدمات برای زندگی بهتر استفاده نمی نماید. تلویزیون های OLED 2023 ال جی به گونه ای طراحی شده اند که از فراوری تا دور ریختن و ایجاد چرخه های پایدار، با محیط زیست مهربان تر باشند. تلویزیون های OLED ال جی فاقد نور پس زمینه هستند، به این معنی که هر تلویزیون نسبت به تلویزیون های LED معمولی به مواد کمتری برای فراوری احتیاج دارد. آنها از بسیاری از اجزای ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی بهره برده و حتی در بسته بندی های سازگار با محیط زیست که از مواد قابل بازیافت ساخته شده و چاپ تک رنگ دارند ارسال می شوند. برای راحتی بیشتر بینندگان، همه تلویزیون های OLED مدل 2023 ال جی دارای گواهی نور آبی کم به وسیله TÜV Rheinland و بدون سوسو زدن به وسیله UL Solutions هستند.

ال جی OLED در سال 2023 تجربه کاربری تازه تر و شخصی سازی شده تری را نیز معرفی می نماید. مدل های سال جاری با نوترین نسخه webOS، All New Home را ارائه می نمایند؛ این یک رابط کاربری بازطراحی شده (UI) است که گزینه های شخصی سازی فراوان و راحتی بیشتری نسبت به همواره ارائه می دهد. قابلیت کارت های سریع یا Quick Cards نو به کاربران امکان دسترسی آسان به محتوا و خدماتی را می دهد که بیشتر استفاده می نمایند؛ اینها همه در دسته های منطقی مانند دفتر خانه، بازی، موسیقی و ورزش دسته بندی شده اند. پلت فرم webOS پیشرفته تر ال جی، لذت بردن از توصیه های شخصی سازی شده متناسب با ترجیحات خود را برای همه افرادی که از تلویزیون استفاده می نمایند آسان می نماید. این توصیه ها بر اساس تاریخچه مشاهده و عادت های مشاهده معین می شوند.

علاوه بر این تجربه کاربری شخصی شده در تلویزیون OLED ال جی، AI Concierge است که فهرستی از انتخاب های محتوا را بر اساس موارد استفاده قبلی و جست وجوی کاربران ارائه داده و مجموعه ای از محتوای پرطرفدار را برای مرور در اختیار کاربر می گذارد.

تلویزیون های OLED ال جی که برای تجربه های سینمای خانگی درجه یک طراحی شده اند، از قابلیت های تقویت نماینده تصویر و صدا Dolby Vision و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می نمایند. علاوه بر این، تلویزیون های ال جی سال جاری با نوترین ساندبارهای ال جی به طور یکپارچه ادغام می شوند و صدای فراگیر چند کاناله فوق العاده ای را با کیفیت بهبودیافته IMAX منتشر می نمایند که DTS:X ارائه می دهد. تلویزیون ال جی و ساندبار از ویژگی WOW Orchestra3 نیز برخوردار هستند. این ویژگی از کانال های صوتی هر دو محصول برای فراوری صدای قوی تر و فراگیرتر بهره می برد.

همانطور که انتظار می رود، مدل های OLED 2023 ال جی از طیف گسترده ای از ویژگی های سازگار با HDMI 2.1a پشتیبانی می نمایند. آنها اولین تلویزیون هایی هستند که به وسیله سازمان HDMI برای VRR (QMS-VRR) که اخیراً اعلام شده است، تأیید شده اند. فناوری QMS-VRR می تواند صفحه سیاه را از بین ببرد؛ یعنی همان لحظه ای که گاهی هنگام جابه جایی بین محتوای پخش شده از دستگاه های منبع مختلف متصل به وسیله درگاه های سازگار با HDMI 2.1a تلویزیون رخ می دهد.

تلویزیون های OLED خودنورده ال جی که نهایت صفحه نمایش های بازی هستند، دارای زمان پاسخگویی 0.1 میلی ثانیه، تاخیر ورودی کم و حداکثر چهار پورت سازگار با HDMI 2.1a هستند. تلویزیون های OLED ال جی به Game Optimizer مجهز شده اند و به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت ویژگی های مخصوص بازی، مانند از تنظیمات پیش فرض نمایشگر ژانر بازی، را انتخاب نموده و بین آن ها جابه جا شوند. تنظیمات مربوط به G-SYNC® Compatible، FreeSync™ Premium و نرخ نوسازی متغیر (VRR) به راحتی از Game Optimizer نیز قابل دسترسی هستند.

تلویزیون های OLED پیشرفته 2023 ال جی در طول نمایشگاه CES 2023 از 5 تا 8 ژانویه در غرفه این شرکت (#15501، سالن مرکزی، مرکز همایش های لاس وگاس) به نمایش درخواهند آمد. با دنبال کردن #LGCES2023 در رسانه های اجتماعی، از تمام اخبار هیجان انگیز ال جی در CES آگاه شوید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1430

به "تلویزیون های OLED 2023 ال جی معرفی شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "تلویزیون های OLED 2023 ال جی معرفی شدند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون های OLED 2023 ال جی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید