طراحی سایت: این سایت به شما امکان می دهد به صدا های طبیعت از سراسر دنیا گوش دهید

به گزارش دوست داشتنی ها، برای افرادی که عاشق کشف صدا های نو طبیعت هستند، یک سایت نو مجذوب کننده به نام Earth. fm راه اندازی شده که صداهای طبیعت را از سراسر دنیا گردآوری می نماید.

طراحی سایت: این سایت به شما امکان می دهد به صدا های طبیعت از سراسر دنیا گوش دهید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این سایت، Earth. fm، خود را به صورت جالبی معرفی می نماید:

ما مثل اسپاتیفای هستیم، اما برای صداهای طبیعت!

می توانید به صدای گونه های پرندگان در مالزی یا هند یا صدای جنگل در غنا گوش دهید.

این صدا ها از مشارکت نمایندگان متعددی به دست آمده و وارد سایت شده که صداهای طبیعت را در برزیل، اسپانیا، نروژ، نیوزلند و بریتانیا دارند، جمع آوری شده است.

این وب سایت با صدا هایی از مکان هایی مانند پارک های ملی و جنگل های سبز کلی سرگرمتان می نماید. شما می توانید در یک روز شلوغ کاری در اتاق کارتان چند دقیقه چشمهایتان را ببندید و خودتان را جای دیگر تصور کنید.

کاربران می توانند فهرست پخش تخصصی خود را از صدا های موجود در Earth. fm ایجاد نمایند و در عرض چند دقیقه از برزیل به مصر ارسال شوند.

این وب سایت در صفحه درباره ما به مطالعاتی اشاره می نماید که مزایای جلوه های صوتی طبیعت را برای سلامتی افراد تشریح می نماید، از جمله تأثیر مثبت صدا های آب و صدای پرندگان برای استرس.

بعلاوه شنیدن صداهای این سایت به ما هشدار می دهد بایستی که محیط زیست خود را حفظ کنیم و نشان می دهد که نابودی محیط زیست ما را صداهای زیبای بیرون هم محروم می نماید.

علاوه بر همه اینها زمانی که کاربر به نوای طبیعت هر منطقه گوش می نماید، در همان صفحه با سازمان های غیرانتفاعی زیست محیطی مانند بعضی که در کاشت درخت و احیای طبیعت فعالیت دارند آشنا می گردد.

Earth. fm هر سه روز یک بار صدا های جدیدی را اضافه می نماید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1317

به "طراحی سایت: این سایت به شما امکان می دهد به صدا های طبیعت از سراسر دنیا گوش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: این سایت به شما امکان می دهد به صدا های طبیعت از سراسر دنیا گوش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید