اوبامیانگ: بارسلونا باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردد، مشکلم در آرسنال فقط با آرتتا بود

به گزارش دوست داشتنی ها، مهاجم 32 ساله تازه بارسلونا گفت که این باشگاه باید مجدداً به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

اوبامیانگ: بارسلونا باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردد، مشکلم در آرسنال فقط با آرتتا بود

به گزارش خبرنگاران، مراسم معارفه پیر امریک اوبامیانگ عصر امروز (پنجشنبه) در استادیوم نوکمپ برگزار گردید و این مهاجم گابنی در نشست خبری خود، به نکات مختلفی اشاره نمود.

اوبامیانگ ابتدا خرسندی خود را بابت انتقال به بارسا نشان داد و گفت: مشتاق آمدن به بارسلونا بودم و به همین علت از صبح به اینجا آمدم. پیش از امضای قرارداد باید کارهای زیادی انجام می دادیم، اما حالا بسیار خرسند هستم. دو دقیقه پیش از سرانجام مهلت نقل وانتقالات قرارداد بستیم و رویایی بود که برای من تعبیر شد.

وی در مورد هماهنگی شرایط خودش و بلوگرانا توضیح داد: هر بازیکنی که به بارسلونا می آید، باید خودش را با شرایط باشگاه وفق بدهد. بارسا کیفیت بالایی دارد و فوتبال زیبایی ارائه می نماید. باید به سبک بازی بارسلونا عادت کنم و همین اتفاق می افتد.

مهاجم بارسلونا با ابراز امیدواری به اینکه با گل های خودش به آبی واناری ها یاری کند، اعلام کرد: بارسلونا باشگاهی بزرگ است که باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردد. ما هر کاری می کنیم که به رقابت برای کسب این جام ادامه بدهیم و کوشش می کنیم قهرمان شویم.

اوبامیانگ درباره اختلافاتش با باشگاه آرسنال که باعث شد بازوبند کاپیتانی توپچی ها از او گرفته گردد، اعلام کرد: ماه های سرانجامی دوران حضورم در آرسنال سخت بود که این شرایط در فوتبال پیش می آید. من هرگز نمی خواستم کار اشتباهی انجام بدهم و مشکلم فقط با آرتتا بود. من آمادگی بازی کردن داشتم و این را به سرمربی تیم گفتم، اما نمی توانم حرف دیگری بزنم.

لالیگا پس از لوشامپیونه، بوندس لیگا و لیگ جزیره، چهارمین لیگ معتبر دنیاست که اوبامیانگ در آن بازی خواهد نمود. وی در مورد این موضوع بیان کرد: خوش شانس بودم که در لیگ برتر بازی کردم. اکنون علاقه مند هستم که کارم را شروع کنم و آمادگی بالایی دارم. همواره رویای بازی در لالیگا را داشتم و این فرصتی باورنکردنی است. بارسلونا یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست.

مهاجم نو بارسلونا در مورد اینکه پیش تر نقل قولی از وی منتشر شده بود که وی، بازی کردن در رئال مادرید را رویای خودش دانسته بود، گفت: زمانی که کوچک هستید، خانواده چیزهایی به شما می گویند و شما هم می پذیرید. پدربزرگم از بازی کردن من در بارسلونا خرسند می گردد. خانواده من در شهر آویلا هستند و پدربزرگ من هوادار اتلتیکومادرید است. به همین دلیل گفتم یک روز در رئال مادرید بازی می کنم، اما حالا می خواهم در تیم بارسلونا به میدان بروم.

دیگر سوال خبرنگاران از مهاجم گابنی بارسلونا، به هم تیمی سابق او در دورتموند مربوط می شد. اوبامیانگ در مورد شرایط این بازیکن گفت: دمبله خیلی خوب تمرین می نماید. امیدوارم او و باشگاه راه حلی برای آینده پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1307

به "اوبامیانگ: بارسلونا باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردد، مشکلم در آرسنال فقط با آرتتا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوبامیانگ: بارسلونا باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردد، مشکلم در آرسنال فقط با آرتتا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید