اقبال گردشگران برای سفر به کرمانشاه افزایش یافته، حامی هتلداران استان هستیم

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرنگاران/کرمانشاه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، گفت: هتل ها و مجموعه های گردشگری استان در دو سال گذشته دچار خسارت های زیادی شده اند و برای عبور از بحران کرونا نیازمند حمایت هستند.

اقبال گردشگران برای سفر به کرمانشاه افزایش یافته، حامی هتلداران استان هستیم

جبار گوهری در نشست با جامعه هتلداران استان، گفت: در دو سال گذشته کرونا صنعت گردشگری را دچار مسائل عدیده ای نموده و خسارت های زیادی به این بخش وارد شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای عبور از این بحران باید از تاسیسات گردشگری حمایت گردد، توضیح داد: با توجه به مسائل هتلداران با شهرداری ها در مورد پرداخت عوارض و ... به دنبال یک همکاری مناسب بین این دو مجموعه هستیم.

وی اضافه نمود: باید آنالیز گردد که هتل ها برای خدمات به شهر چه کمکی می توانند ارائه دهند و در مجموعه شهر چه کمکی می توان به هتل ها کرد.

گوهری تاکید نمود: در جلسات و مذاکرات با مسئولان شهری رایزنی های لازم برای حمایت از مجموعه های گردشگری را در دستور کار قرار می دهیم.

وی اضافه نمود: کوشش ما بر این است تا در اولین جلسه ستاد کرونای استان با توجه به خسارت های کرونا به صنعت گردشگری در مورد تخفیف در هزینه های آب، برق و گاز موارد لازم مطرح و مصوبات لازم را اخذ کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از محورهای توسعه در استان، گردشگری است، گفت: با توجه به کم هزینه بودن، بازدهی سریع و اشتغالزایی زیاد، گردشگری بهترین راه حل برای پیش بردن فرایند توسعه در استان است.

وی توضیح داد: اگر می خواهیم این صنعت رونق بگیرد، باید در این ایام سخت مالی از مجموعه های گردشگری حمایت گردد.

گوهری اضافه نمود: با وجود شرایط کرونا در استان نسبت به سال گذشته اقبال گردشگران برای سفر به کرمانشاه افزایش یافته است.

وی توضیح داد: در رایزنی با صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به دنبال عقد تفاهم نامه و همکاری لازم برای معرفی بیشتر استان هستیم.

سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه با بیان اینکه معرفی و تبلیغات گردشگری در جهان حرف نخست را می زند، اعلام کرد: همراه با افزایش تبلیغات و معرفی باید خدمات دهی به گردشگران در استان نیز همپای آن به بهترین شکل انجام گردد.

وی با نوید اینکه با اتمام کرونا چند سال آینده پر رونق ترین سال های گردشگری استان خواهد بود، توضیح داد: اگر قرار است سرمایه گذاری به استان بیاید، باید قانع کردن گردد که سودش تامین می گردد.

گوهری با تاکید بر اینکه هر فرایند ای باید بُرد بُرد باشد، اظهار کرد: هیچ کاری بدون ایجاد منافع دو سویه پیش نمی رود.

گوهری در سرانجام تشکیل جامعه هتلداران استان را اتفاق مبارکی دانست و گفت: از بسترهای مشارکت و خرد جمعی در حوزه های مختلف استفاده خواهیم کرد.

در این نشست مجموعه جامعه هتلداران استان نیز با توجه به شرایط کرونایی کشور و آسیب های مالی به حوزه گردشگری ضمن بیان مسائل و مسائل خود، خواهان حمایت های لازم و همراهی با هتل های استان برای گذار از شرایط موجود شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 913

به "اقبال گردشگران برای سفر به کرمانشاه افزایش یافته، حامی هتلداران استان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقبال گردشگران برای سفر به کرمانشاه افزایش یافته، حامی هتلداران استان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید