افشای مشخصات گوشی اسرارآمیز آنر

به گزارش دوست داشتنی ها، یک گوشی هوشمند تازه از شرکت آنر با شماره مدل LGE-AN00 گواهینامه 3C را دریافت نموده است.

افشای مشخصات گوشی اسرارآمیز آنر

به گزارش خبرنگاران، شرکت Honor در حال کار روی یک گوشی هوشمند نو با شماره مدل LGE-AN00 است و این دستگاه اکنون مراحل صدور گواهینامه 3C را در چین طی نموده و از این طریق بعضی از مشخصات مربوط به گوشی افشا شده است.

فرآیند صدور گواهینامه 3C نشان داده است این گوشی هوشمند از پشتیبانی ارتباطی 5G برخوردار است و بعلاوه مجهز به شارژر 66 واتی خواهد بود.

فهرست گواهی منتشرشده در وبسایت 3C، شرکت Honor را به عنوان سازنده گوشی هوشمند آینده و بعلاوه متقاضی فرآیند گواهی تایید می نماید. به گفته این وبسایت شماره مدل این دستگاه LGE-AN00 می باشد. اما نام واقعی دستگاه همچنان ناشناخته به جای مانده است.

سری Honor 60 و Honor X30 و البته گوشی هوشمند تاشو Honor Magic V همگی در چند ماه گذشته عرضه شده اند و حال باید دید که این گوشی نو به کدام سری تعلق خواهد داشت.

اخیراً یک گوشی هوشمند دیگر Honor با شماره مدل GIA-AN00 در وبسایت بنچمارک Geekbench ظاهر شده که گمان می رود گوشی هوشمند Honor 60 SE آینده باشد. متاسفانه درباره این گوشی نیز به مانند این مدل نو که به تازگی گواهینامه 3C را دریافت نموده است، اطلاعات زیادی در دست نیست.

چنان که می دانیم کنگره جهانی موبایل (Mobile World Congress) قرار است از 28 فوریه تا 3 مارس 2022 در بارسلونای اسپانیا برگزار گردد. در این همایش که از سال 1987 میلادی به این سو برگزار شده است بسیاری از سازندگان معتبر گوشی های همراه شرکت خواهند کرد.

شرکت Honor نیز تأیید نموده است که در این کنگره جهانی شرکت خواهد نمود. در این رویداد شرکت Honor میخواهد از محصولات خود برای بازار جهانی رونمایی کند. از جمله قرار است از دستگاه های سری Magic برای بازار های جهانی رونمایی گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1271

به "افشای مشخصات گوشی اسرارآمیز آنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی اسرارآمیز آنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید