افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در تهران طی هفته های آینده

به گزارش دوست داشتنی ها، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه تهران به لحاظ نزولی شدن سیر کرونا تغییر چندانی نداشته گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در تهران طی هفته های آینده افزایش خواهد داشت.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در تهران طی هفته های آینده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به آمار ها در بستری های بخش 6 دهم درصد کاهش و بخش مراجعین سرپایی ها 3 درصد را کاهش داشته این و طبق شاخص ها این اعداد در مقایسه با هفته های گذشته کاهش چشمگیری نداشته و کماکان تهران به عنوان شرایطی ناپایدار تلقی می گردد.

زالی با بیان اینکه در طول هفته گذشته و ابتدای هفته جدید نیز حدس زده می گردد که در تهران نوسان های آماری را در هفته آینده داشته باشیم گفت: به این دلیل که در بعضی خوشه های شکل گرفته جمعیتی ناقلین کرونا در استان و شهر تهران در بعضی روز ها افزایش آمار را شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه دور همی و تجمع خطر ابتلاء و انتقال بیماری را به شدت افزایش خواهد داد بیان داشت: با توجه به گونه های جدید کرونای آفریقایی و هندی رعایت پروتکل های بهداشتی باید بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران اضافه کرد: هم اکنون 8 هزار بیمار کرونایی در استان تهران وجود دارد و 25 درصد این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و در حوزه ترخیص نیز با یاری های ویژه و تخصصی کادر درمان و بهداشت یک هزا ر و 120 نفر ترخیص شده اند و در میزان بیماران و مراجعین سرپایی نیز کاهش داشته این کاهش که این آمار به 10 هزا ر و 500 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 898

به "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در تهران طی هفته های آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در تهران طی هفته های آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید