ارتقای کیفیت و عملکرد دانشگاهیان بهترین تبلیغ برای جذب دانشجو است

به گزارش دوست داشتنی ها، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و عملکرد مطلوب کارکنان و استادان دانشگاه، بهترین تبلیغ برای جذب دانشجویان بیشتر است.

ارتقای کیفیت و عملکرد دانشگاهیان بهترین تبلیغ برای جذب دانشجو است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بندرگز، مجید محمدنژاد در جمع معاونان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز گفت: اجرای برنامه های مناسب تبلیغی برای جذب دانشجو باید متناسب با شرایط، نیازهای جامعه و مبتنی بر برنامه ریزی علمی از سوی کارشناسان فن و مراکز مشاوره و راهنمایی تحصیلی در واحدها انجام گردد.

واحدهای دانشگاهی با بهره گیری از همه ظرفیت ها برای جذب دانشجو کوشش نمایند

وی، دانشجویان را سرمایه مهم دانشگاه ها برشمرد و اظهار کرد: سال 99 با کوشش دلسوزانه و مضاعف کارکنان و استادان هیئت علمی دانشگاه شاهد رشد و ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز، ارتقای کیفیت آموزشی در جذب دانشجو را مهم برشمرد و یادآور شد: ارتقای کیفیت آموزشی و عملکرد مطلوب کارکنان و استادان دانشگاه، بهترین روش برای جذب دانشجویان بیشتر است.

محمدنژاد با تأکید بر تبلیغات هدفمند، مناسب و در شأن دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: باید از ظرفیت های موجود در همه بخش های دانشگاه از جمله بخش استادان و کارکنان استفاده گردد.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 351

به "ارتقای کیفیت و عملکرد دانشگاهیان بهترین تبلیغ برای جذب دانشجو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای کیفیت و عملکرد دانشگاهیان بهترین تبلیغ برای جذب دانشجو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید