اخراج از تیم ملی والیبال به دلیل قلدری در مدرسه

به گزارش دوست داشتنی ها، اخراج دو خواهر دوقلو از تیم ملی والیبال زنان کره جنوبی جنجال های گسترده ای در این کشور به پا نموده است.

اخراج از تیم ملی والیبال به دلیل قلدری در مدرسه

به گزارش خبرنگاران به نقل از آنسا، این دو خواهر دو قلو که لی جائه یونگ و لی دا یونگ نام دارند و 24 ساله هستند به دلیل قلدری هایی که هفت سال پیش در مدرسه مرتکب شده اند با این جریمه سنگین روبرو شده اند!

از آنجایی که این دو خواهر در کره جنوبی شهرت و محبوبیت زیادی دارند فاش شدن نکاتی در رابطه با گذشته آنها حسابی برایشان دردسرساز شده است. آنها در دوران مدرسه برای همکلاسی ها و هم مدرسه ای های خود قلدری می کردند و حتی با تهدید چاقو از آنها پول می گرفتند.

بعد از اینکه شواهد مربوط به قلدری این دو خواهر در مدرسه فاش شد فدراسیون والیبال کره جنوبی به سرعت دستور به اخراج این دو خواهر داد. تیم ملی والیبال کره جنوبی حالا بدون این دو ستاره خود به رقابت های المپیک 2021 توکیو می رود.

21 تن از دانش آموزان مدرسه ای که این دو در آن تحصیل می کردند شهادت داده اند که از سوی خواهران دو قلو مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

یکی از این دو خواهر در پستی اینستاگرامی ضمن پذیرش این اتفاقات عذرخواهی کرد. باشگاهی هم که این دو خواهر دو قلو نیز در آن بازی می نمایند خبر تعلیق این دو را اعلام نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 728

به "اخراج از تیم ملی والیبال به دلیل قلدری در مدرسه" امتیاز دهید

1 کاربر به "اخراج از تیم ملی والیبال به دلیل قلدری در مدرسه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج از تیم ملی والیبال به دلیل قلدری در مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید