کفه ترازو به نفع پرسپولیس بود، تاثیر غیبت اسماعیل مطر در الوحده

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در نخستین ملاقات خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد با یک گل الوحده امارات را شکست بدهد.

کفه ترازو به نفع پرسپولیس بود، تاثیر غیبت اسماعیل مطر در الوحده

روزنامه الاتحاد امارات در مطلبی به تحلیل این باخت پرداخت و نوشت باوجود اینکه تن کاته سرمربی الوحده باخت به پرسپولیس را غیر منصفانه تلقی کرد اما آمار دو تیم با آنچه که سرمربی الوحده می گوید چندان مطابقت ندارد تا جایی که کفه ترازوی تمام جزئیات به سود پرسپولیس سنگینی می نماید.

این روزنامه با مقایسه برخی از آمارهای بازی بین دو تیم، نوشت: نتیجه تایید می نماید که الوحده در بهترین حالتش نبوده است و اینکه عامل تجربه به حریف اجازه کسب سه امتیاز را داد؛ باوجود اینکه این پیروزی ساده به دست نیامد. در صورتی که داور مسابقه منصف بود و برخورد عمر خربین در محوطه جریمه پرسپولیس را پنالتی اعلام می کرد، امکان داشت الوحده با یک امتیاز از بازی خارج گردد.

در بخش دیگری از گزارش الاتحاد آمده است: حقیقت این است که عدم حضور اسماعیل مطر در ترکیب اصلی تاثیر زیادی بر نتیجه کلی تیم داشت. مهمترین چیز این است که باخت عنابی (به پرسپولیس) چیزهای زیادی را برای تن کاته سرمربی هلندی تیم قبل از رویارویی با گوا هند آشکار کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 837

به "کفه ترازو به نفع پرسپولیس بود، تاثیر غیبت اسماعیل مطر در الوحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفه ترازو به نفع پرسپولیس بود، تاثیر غیبت اسماعیل مطر در الوحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید