کرونا 4 خانواده دیگر کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا استان به 992 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

کرونا 4 خانواده دیگر کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد

دکتر پرویز یزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون 211 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که 93 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 10 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 77 هزار و 383نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد: از 490 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 35 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران بود. بعلاوه از 323 نمونه رپید تست 18 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام هستند.

یزدان پناه توضیح داد: در شرایط ناپایدار و شکننده ای هستیم که اگر همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نباشد آسیب های جبران ناپذیری بر سلامت جامعه وارد خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی مطرح نمود: از مردم خواهش می کنیم دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته و مروج آن باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان نمود: اگر هر کس به سهم خود به توصیه های بهداشتی عمل کند و واکسیناسیون خود و خانواده را تکمیل نماید به کنترل نسبی بیماری دست می یابیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1119

به "کرونا 4 خانواده دیگر کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 4 خانواده دیگر کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید