پلیس لوئیزیانا یک مرد سیاه پوست را با شلیک بیش از 10 گلوله به قتل رساند

به گزارش دوست داشتنی ها، پلیس لوئیزیانا، تیراندازی به سمت مردی سیاه پوست که به قتل وی منجر شد را تایید و اعلام نموده تحقیقات در این خصوص در جریان است.

پلیس لوئیزیانا یک مرد سیاه پوست را با شلیک بیش از 10 گلوله به قتل رساند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، پلیس شهر لافایت در ایالت لوئیزیانا تائید کرد که در حال اجرا تحقیقات درباره تیراندازی به یک شهروند سیاه پوست در حادثه ای است که شب آدینه اتفاق افتاده است.

در ویدئویی که از این حادثه در شبکه های اجتماعی پربازدید شده، پلیس به سمت مردی که ظاهراً چاقو به دست است شلیک می نماید. قبل از این که این مرد به روی زمین بیفتد صدای 10 الی 15 شلیک شنیده می گردد.

پلیس ایالت جنوبی لوئیزیانا گفت این مرد در درگیری در یک فروشگاه دخالت داشته و قبل از تلاشش برای دوباره وارد شدن به فروشگاه هدف تیراندازی پلیس نهاده شد. پلیس اما تائید ننموده که این مرد هنگام تیراندازی از سوی پلیس همچنان چاقو در دست داشته و اعلام نموده همچنان در مراحل اولیه تحقیقات واقع شده است.

هنوز اطلاعات رسمی بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

این حادثه در حالی اتفاق افتاده که بسیاری از شهرهای آمریکا در هفته های گذشته پس از قتل فردی سیاه پوست به نام جورج فلوید به دست پلیس سفیدپوست، صحنه اعتراضات گسترده علیه نژادپرستی و خشونت پلیس بوده است. اعتراضاتی که همچنان از 25 ماهمی (پنجم خردادماه) در بعضی شهرها مانند پورتلند در ایالات اورگن ادامه دارد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 432

به "پلیس لوئیزیانا یک مرد سیاه پوست را با شلیک بیش از 10 گلوله به قتل رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس لوئیزیانا یک مرد سیاه پوست را با شلیک بیش از 10 گلوله به قتل رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید