پدیده 1 - پرسپولیس 1؛ توقف شاگردان گل محمدی در روز بدشانسی مهاجمان

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیسی ها که در نیمه دوم گل تساوی را زده بودند، باوجود حملات فراوان از ثبت گل دوم ناکام ماندند.

پدیده 1 - پرسپولیس 1؛ توقف شاگردان گل محمدی در روز بدشانسی مهاجمان

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و پدیده در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به خاتمه رسید. امین قاسمی نژاد برای پدیده و میلاد سرلک برای پرسپولیس گلزنی کردند. با این تساوی پرسپولیس 38 امتیازی شد و پدیده به امتیاز 24 رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی(از دقیقه 88 محمد شریفی)، حسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا(از دقیقه 66 احمد نوراللهی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه(از دقیقه 83 وحید امیری)، احسان پهلوان(از دقیقه 66 مهدی عبدی) و شهریار مغانلو(از دقیقه 83 عیسی آل کثیر)

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمد علی فرامرزی، رضا یزدان دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی(از دقیقه 77 احمد الجبوری)، امیر حسین کریمی و امین قاسمی نژاد(از دقیقه 93 علی طاهران)

شرح گل:

شهرخودرو 1 - پرسپولیس0 (دقیقه 45+1 - امین قاسمی نژاد): پاس علی نعمتی از سمت چپ در مقابل دروازه به امین قاسمی نژاد رسید و او با ضربه نوک پا دروازه را گشود.

شهرخودرو 1 - پرسپولیس 1 (میلاد سرلک - دقیقه 69): در حالی که مدافعان شهرخودرو توپ را برگشت داده بودند، میلاد سرلک با شوتی تماشایی از داخل محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه فراهانی فرستاد بازی یک بر یک شود.

دقایق حساس:

دقیقه 14: ارسال سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20: ارسال نعمتی از سمت چپ با ضربه امین قاسمی نژاد همراه شد که لک این توپ را سیو کرد.

دقیقه 26: ارسال امید عالیشاه از سمت چپ با ضربه سر کمال کامیابی نیا همراه شد ولی ضربه او به بیرون رفت. این خطرناک ترین موقعیت پرسپولیس تا این لحظه بوده است.

دقیقه 34: کمال کامیابی نیا توپ را در محوطه جریمه از بازیکن شهرخودرو گذراند و در ادامه امید عالیشاه در دهانه دروازه فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و ضربه خود را به بالای دروازه زد.

دقیقه 38: احسان پهلوان این بار از سمت راست نفوذی را انجام داد و با پاس کات بک زمینه یک موقعیت را فراهم کرد. این بار سعید آقایی بود که تلاش خود برای گلزنی را انجام داد ولی به شکلی عجیب از گلزنی ناکام ماند.

دقیقه 50: نفوذ مهدی ترابی از سمت چپ با ضربه او از زاویه بسته روبرو شد که توپ به تور کنار دروازه خورد.

دقیقه 52: پاس امین قاسمی نژاد در محوطه جریمه به مهرداد بایرامی رسید اما این بازیکن نتوانست از فرصت خود بهره ببرد و توپ تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 70: شوت سنگین صادق صادقی را حامد لک دفع کرد.

دقیقه 76: مهدی ترابی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و ضربه را به داخل چارچوب زد که این توپ گل نشد و فراهانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 79: شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه خود را زد که توپ برگشت داده شد و در ادامه مهدی عبدی در شرایطی که دروازه بان در درون دروازه نبود، موقعیت را هدر داد.

دقیقه 82: ارسال از سمت چپ در تیر دو به نورالهی رسید اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه خورد و وارد دروازه نشد.

خرید جدید تیم پرسپولیس در سومین بازی خود در بازگشت به جمع سرخ ها، نمایش درخشانی ارائه کرد. او در نیمه اول هافبک راست بود و در این پست غیرتخصصی با چالش های زیادی روبرو بود تا این که در نیمه دوم به پست تخصصی اش برگشت و برای قرمزها درخشید. ترابی از روی یک ضربه ایستگاهی تا آستانه گلزنی پیش رفت و همچنین چند نفوذ خوب از سمت چپ داشت که البته هیچ یک به موقعیت گل ختم نشد.

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی تیم پرسپولیس در این بازی پس از شش ماه به میدان رفت. او که قرار بود روی سیزدهم مهر ماه برابر النصر عربستان به میدان برود، در همان روز با محرومیت روبرو شد و امروز بالاخره فرصت بازی پیدا کرد. آل کثیر در دقیقه 84 وارد زمین شد اما چندان کاری نتوانست انجام دهد اما با این حال رونمایی از او اتفاق ویژه ای بود که در دیدار با شهرخودرو رخ داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 815

به "پدیده 1 - پرسپولیس 1؛ توقف شاگردان گل محمدی در روز بدشانسی مهاجمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده 1 - پرسپولیس 1؛ توقف شاگردان گل محمدی در روز بدشانسی مهاجمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید