بیانیه باشگاه پرسپولیس: برخی دنبال توجیه ناکامی های خودهستند، ما برنامه ریز نیستیم

به گزارش دوست داشتنی ها، باشگاه پرسپولیس به مصاحبه ها علیه این تیم در خصوص برنامه بازی هایش در لیگ برتر واکنش نشان داد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس: برخی دنبال توجیه ناکامی های خودهستند، ما برنامه ریز نیستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعلام برنامه جدید لیگ برتر در دوره بیستم باعث ایجاد جوی عجیب پیرامون تیم قهرمان ایران شد و بار دیگر مظلومیت پرسپولیس به اثبات رسید.

دوستان ما در سایر باشگاه ها با دلایل و ادله باورنکردنی به دنبال مقصر نشان دادن پرسپولیس هستند و برای توجیه ناکامی خود، کاسه و کوزه ها را بر سر قهرمان غرب آسیا می شکنند آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس تقصیری در شرایط اخیر ندارد. تنها گناه قهرمان چهار دوره لیگ، حضور در فینال آسیاست، اما با همه این بی مهری ها، همواره خود را مطیع برنامه ریزی لیگ می دانیم.

قبل از سفر به قطر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، بدون اینکه توضیحی به باشگاه پرسپولیس داده شود، دیدار با ذوب آهن اصفهان لغو شد که تبعات این موضوع را امروز در فوتبال ایران می بینیم. هنوز هیچ دلیلی برای لغو آن بازی عنوان نشده و حتی نامه های ما بی جواب مانده است.

از سوی دیگر، اعتراضی به برنامه های قبلی و فعلی سازمان لیگ نداشته ایم، زیرا به عنوان حرفه ای ترین باشگاه ایران خود را ملزم به حرکت در جهت برنامه های سازمان لیگ و ارگان های تصمیم ساز می دانیم و هرگز وارد جهتی نمی شویم که ناکامی های خود را به گردن باشگاه های دیگر بیاندازیم.

افرادی که با مصاحبه های خود، تمام معادلات لیگ را بهم ریختند و در کوران مسابقات فصل، درخواست دادند پرسپولیسی که درگیر فینال است، باید ابتدا بازی های عقب افتاده خود را برگزار کند و سپس وارد دربی شود، هرگز فکر امروز را نمی کردند که خودشان به دردسر بیافتند و حالا حرف و کلام شان 180 درجه دچار تغییر شده است. سایر دوستان هم طوری صحبت می کنند که انگار مدیریت و کادر فنی پرسپولیس طراح مسابقات لیگ است و زمان بازی ها را معین می کند.

موفقیت سال های اخیر پرسپولیس به جای اینکه به پیشرفت فوتبال ایران کمک کند، فضایی را برای سودجویان و فرصت طلبان ایجاد کرده تا از طریق حمله به باشگاه سرخپوش ایران، به فکر فرار از ناکامی باشند، اما حقیقت هرگز پنهان نمی ماند و طرفداران باهوش و باتدبیر فوتبال کشورمان بهتر از گذشته درک کرده اند چه کسانی مشغول توجیه عملکرد خود هستند.

باشگاه پرسپولیس بار دیگر همه ارکان جامعه فوتبال را به آرامش دعوت کرده و اظهار امیدواری می کند دوستان به جای غوغاسالاری، راه و رسم پیشرفت را از جهت کار و تلاش بسازند وگرنه با اعتراض و مقصر قلمداد کردن دیگران، هیچ گره ای باز نمی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 650

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس: برخی دنبال توجیه ناکامی های خودهستند، ما برنامه ریز نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس: برخی دنبال توجیه ناکامی های خودهستند، ما برنامه ریز نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید