پخش تیزرهای آموزشی راهور در مترو تهران شروع شد

به گزارش دوست داشتنی ها، در این تیزرهای کوتاه سعی شده عواقب سرعت بالا و سبقت های ناگهانی ، عدم استفاده از کلاه ایمنی و عدم استفاده از کمربند ایمنی به زبانی ساده بیان گردد و رانندگان را با خطرات ناشی از این کار آشنا سازد .

پخش تیزرهای آموزشی راهور در مترو تهران شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این مطلب گفت : با توجه به اهمیت موضوع آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک در بین اقشار مختلف جامعه و دستورات فرمانده محترم انتظامی تهران عظیم و پیگیریهای رییس پلیس راهور فاتب ، کلیب ها و تیزرهایی با موضوعات مختلف آموزشی تهیه و در اختیار متروی تهران قرار داده شده است .

وی ادامه داد: این تیزر ها با موضوع و موضوعات مختلفی چون عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی ، استفاده از کلاه ایمنی ، رعایت سرعت و سبقت ، استفاده از کمربند ایمنی و دیگر موضوعاتی که به رانندگان و موتورسیکلت سواران مربوط می گردد و می تواند در حال پخش در ایستگاههای متروی سطح شهر تهران می باشد .

همه خانی گفت: در این تیزرهای کوتاه سعی شده عواقب سرعت بالا و سبقت های ناگهانی ، عدم استفاده از کلاه ایمنی و عدم استفاده از کمربند ایمنی به زبانی ساده بیان گردد و رانندگان را با خطرات ناشی از این کار آشنا سازد .

وی اضافه نمود : با پخش این تیزر و تیزرها و فیلم های مشابه فرهنگ سازی ترافیک در بین قشر رانندگان توسعه می یابد و می توان از آن برای ارتقا فرهنگ ترافیک بهره برد .

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 394

به "پخش تیزرهای آموزشی راهور در مترو تهران شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش تیزرهای آموزشی راهور در مترو تهران شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید