نقشه راه های تدوین شده حوزه ICT بازنگری می شود

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان گفت: بازنگری و به روز رسانی نقشه راه های تدوین شده پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اهداف مشخص شده از طریق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دستور کار قرار گرفت.

نقشه راه های تدوین شده حوزه ICT بازنگری می شود

وی گفت: در جلسه ای با حضور علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات موضوع نقشه راه های تدوین شده پژوهشگاه ICT مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد این نقشه راه ها پس از بازنگری و به روز رسانی به عنوان اسناد پشتیبان در اختیار معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گیرد. بر این اساس مقرر شد از ظرفیت پژوهشگاه ICT در تحقق شبکه ملی اطلاعات به طور کامل استفاده شود و علاوه بر این سایر شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات هم از این ظرفیت استفاده کنند.

رئیس پژوهشگاه ICT افزود: ما در پژوهشگاه بر اساس سیاست های تعریف شده از طریق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمام ظرفیتمان را به کار خواهیم گرفت تا فرایند تعریف و اجرای پروژه های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات را با سرعت بیشتری انجام دهیم،

یزدانیان افزود: ما این قول را خواهیم داد که از زمان عقد قراردادهای مربوط به پروژه های شبکه ملی اطلاعات، بیش از 2 هفته زمان نخواهد برد تا تدوین نقشه راه به مرحله اجرا برسد.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت هیئت امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت توسعه فعالیت های پژوهشگاه ICT و پیشرفت پروژه های آن تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1140

به "نقشه راه های تدوین شده حوزه ICT بازنگری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه راه های تدوین شده حوزه ICT بازنگری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید