نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می گردد

به گزارش دوست داشتنی ها، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می گردد.

نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می گردد

منصور مهرزاد اظهار کرد: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان با هدف اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و فراهم آوردن زمینه سفر ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان، به صورت مستمر در ایام تعطیلات تابستان انجام خواهد شد.

وی خواهان دقت و مشارکت هرچه بیشتر ادارات در سطح شهرستان ها در امر نظارت بر تاسیسات گردشگری شد و اضافه کرد: رشد بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی کردستان و افزایش اقامت در مراکز گردشگری استان با همکاری و هم افزایی تمامی ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر، ایجاد زیرساختها و تبلیغ و معرفی جاذبه ها حاصل شده است و لازم است با آموزش و فرهنگ سازی، نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و بازاریابی و تبلیغات وسیع، زمینه های افزایش ماندگاری مسافران فراهم گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اعلام نمود: کیفیت بخشی خدمات ارائه شده بویژه از سوی تاسیسات گردشگری استان اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های بومگردی و سنتی، رستوران ها، مهمان پذیرها، سفره خانه های سنتی و واحدهای بین راهی می تواند رضایتمندی مسافران را افزایش دهد و گردشگری استان را رونق ببخشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با نظارت مستمر بر رعایت ضوابط و مقررات و ارتقای سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان بتوانیم خدمات مطلوبی به همشهریان و مسافران را ارائه دهیم.

منبع: همگردی
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1503

به "نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید