مهاجمی که چاق از جام جهانی به تمرینات گواردیولا برگشت

به گزارش دوست داشتنی ها، پپ گواردیولا روز جمعه گفت که کالوین فیلیپس هافبک منچسترسیتی بعد از حضور در جام جهانی با انگلیس اضافه وزن پیدا کرده و قادر به تمرین نیست.

مهاجمی که چاق از جام جهانی به تمرینات گواردیولا برگشت

این بازیکن 27 ساله حتی در بازی پنجشنبه شب جام اتحادیه مقابل لیورپول در ورزشگاه اتحاد روی نیمکت نبود و در فهرست نفرات تیمش قرار نداشت. خیلی ها درباره این بازیکن کنجکاو بودند که سرمربی سیتی گفت: او مصدوم نیست و با اضافه وزن از جام جهانی به محل تمرین تیم آمد. نمی دانم چرا. او در شرایط خوبی قرار ندارد و به همین علت در فهرست نفرات تیم برای بازی با لیورپول نبود.

سیتی در جام جهانی 16 بازیکن داشت که بیش از هر باشگاه دیگری در لیگ برتر بود و به همه آنها پس از انتها حضورشان در قطر 2022 مرخصی داده شد.

گواردیولا در ادامه درباره شرایط فیلیپس گفت: زمانی که او آماده شود، بازی خواهد کرد زیرا ما به او نیاز داریم. در ادامه فصل خیلی به او نیاز داریم.

سرمربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط او و چاقی این بازیکن بعد از جام جهانی ناامید شده است یا خیر پاسخ داد: یک گفت وگوی خصوصی با کالوین داشتم و دوست ندارم وارد جزئیات شوم.

من سیتی روز چهارشنبه در خارج از خانه مقابل تیم سابق فیلیپس یعنی لیدزیونایتد به میدان خواهد رفت.

منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد برابر هم به میدان رفتند که سیتی در نهایت توانست 3 بر 2 به برتری دست یابد و راهی دور بعدی رقابت ها شود. به این ترتیب اولین جام فصل از دست لیورپول پرید و باید دید این تیم در ادامه فصل چه عملکردی خواهد داشت.

اکنون شاگردان پپ گواردیولا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ساوتهمپتون می روند که دور قبل مقابل لینکلن سیتی پیروز شد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1424

به "مهاجمی که چاق از جام جهانی به تمرینات گواردیولا برگشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهاجمی که چاق از جام جهانی به تمرینات گواردیولا برگشت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجمی که چاق از جام جهانی به تمرینات گواردیولا برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید