مقاله: جزیره جیمز باند پوکت (تایلند)

به گزارش دوست داشتنی ها، این منطقه در کل سال دارای آب و هوای گرم و مرطوب است، اما ماه های آپریل تا می، گرم ترین ماه های سال محسوب می شوند. کل روز می توانید از انوار طلایی و گرم خورشید لذت ببرید. سپتامبر و اکتبر نیز ماه های بارانی بخش جنوبی تایلند هستند که در این ماه ها خطر طوفان های استوایی مخرب وجود دارد. بنابراین، توجه داشته باشید که پاییز فصل چندان مناسبی برای سفر به جنوب تابلند نیست.

مقاله: جزیره جیمز باند پوکت (تایلند)

پوشش گیاهی سرسبز، آب فیروزه ای رنگ، غارهای دنج فانگ نا بای، و خانه جیمز باند در جزیره؛ پارک ملی آ فانگ نا (Ao Phang Nga) را به یکی از مقصدهای برتر گردشگری تور تایلند تبدیل کرده اند.

این منطقه یک مقصد محبوب برای موج سواری و همچنین کایاک سواری است. بیشتر تورهای بازدید از جزیره جیمز باند بازدید از دیگر جزیره های محبوب را هم در برنامه سفر خود دارند و معمولا برای خوردن یک ناهار خوشمزه از غذاهای دریایی در دهکده ماهیگیری جذاب و مسلمان نشین Koh Panyee توقف می کنند. با این که برگزارکننده های تور، کیسه های پلاستیکی برای محافظت از دوربینتان در اختیارتان قرار می دهند اما بهتر است یک کیف ضد آب دروبین همراه داشته باشید. اگر برای بازدید از این جزیره در تور پوکت، آزادی بیشتری می خواهید می توانید از اسکله Surakul در فانگ نگا، با کمتر از 2000 بات برای حدود 3 یا 4 ساعت، یک قایق کرایه کنید. این قایق ها می توانند تا 10 نفر را در خود جای دهند.

منبع مقاله: جزیره جیمز باند پوکت (تایلند)

انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1183

به "مقاله: جزیره جیمز باند پوکت (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جزیره جیمز باند پوکت (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید