لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری

به گزارش دوست داشتنی ها، رئیس پلیس راه البرز بر لزوم رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از سفرهای غیرضروری با توجه به شیوع کرونا در راه های این استان تاکید نمود.

لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا گودرزی، پنج شنبه اول خرداد، در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با گذشت بیش از سه ماه ازشیوع ویروس کرونا در کشور و استان البرز اما رعایت فاصله اجتماعی به عنوان یک تکلیف برای همگان لازم است.

وی افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو پلیس راه البرز نیز مانند سایر ارگان های ذیربط تدابیر خاص برای کنترل ترافیک و تسهیل ازعبور و مرور را در راه های استان البرز اندیشیده است.

گودرزی اعلام نمود که رانندگان قبل از سفر از شرایط راه ها آگاه شده سپس اقدام به سفر نمایند تا از ترافیک های طولانی پیشگیری گردد. چنانچه رانندگان قصد سفر به استان های شمالی کشور از جاده کرج - چالوس را دارند در صورت ترافیک سنگین می توانند از محورهای جایگزین استفاده نمایند.

وی افزود: پلیس راه البرز از امروز تا صبح روز 17 خرداد ماه طرح ویژه ترافیکی در راه های مختلف این استان اجرا خواهد نمود. طی این مدت پایگاه های ثابت و سیار پلیس با بیش از 75 تیم گشت پلیس راه و پاس پیاده شرایط ترافیکی جاده های استان البرز را در سفرها رصد می نمایند. مسافران هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز بویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.

فرمانده پلیس راه البرز اعلام نمود: باتوجه به احتمال ناپایداری هوا و سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس رانندگان از توقف در حاشیه راه خودداری نمایند.

اکنون شرایط ترافیک در جاده کرج - چالوس از محدوده آزادراه شمال متصل به دوراهی شهرستانک تا تونل کندوان سنگین و در آزادراه کرج -قزوین نیمه سنگین است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی جوابگوی شرایط راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است. روزانه به طور متوسط بیش از 200 هزار وسیله نقلیه در راه های البرز تردد می نمایند که بیش از 20 هزار تردد در جاده کرج - چالوس و بقیه در آزادراه های این استان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 269

به "لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید