فعالیت سربازان انگلیسی تحت فرماندهی مقام چینی در اقتصادی

به گزارش دوست داشتنی ها، 300 سرباز انگلیسی که به عنوان بخشی از نیروهای سازمان ملل متحد برای مقابله با خشونت افراط گرایان در اقتصادی اعزام شده اند، تحت فرماندهی یک بخش چینی فعالیت خواهند کرد.

فعالیت سربازان انگلیسی تحت فرماندهی مقام چینی در اقتصادی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از روزنامه تلگراف، سرهنگ دوم تام رابینسون، مقام فرماندهی Light Dragoons ارتش بریتانیا گفت: ارتش چین یک بیمارستان برای مأموریت سازمان ملل فراهم نموده و مسئول حفاظت از کمپی بوده که به سربازان بریتانیایی اسکان داده است.

رابینسون اظهار کرد: من برای یک سرتیپ چینی کار می کنم که فرمانده بخش است. ایشان یک شخص حرفه ای است و من از همکاری با او لذت می برم.

تصور می گردد این نخستین باری باشد که نیروهای بریتانیایی تحت فرماندهی یک مقام چینی قرار گرفته اند، اگرچه نیروی دریایی سلطنتی در کنار نیروی دریایی چین در عملیات ضددزدان دریایی پیرامون شاخ آفریقا فعالیت نموده است.

این اخبار در حالی مطرح می گردد که تنش بین انگلیس و چین به دنبال نقض حقوق بشر در هنگ کنگ، ادعاهای حاکمیتی تهاجمی چین در هند و اقیانوس آرام و سؤالات پیرامون ریشه همه گیری کووید 19، روابط بین لندن و پکن را تیره و تار نموده است.

گروه ویژه انگلیس متشکل از سربازانی که عمدتاً از Light Dragoons و گردان دوم هنگ سلطنتی انگلیان انتخاب شده اند، به تازگی گشت زنی نخست خود در اقتصادی را به سرانجام رسانده اند.

مأموریت سازمان ملل در اقتصادی در 2013 شروع شد و نیروهای فرانسوی سال بعد در عملیات ضدتروریسم جداگانه ای به آنجا اعزام شدند. در سال 2015 توافق صلحی بین دولت اقتصادی و بسیاری از گروه های مبارز به امضا رسید.

اقتصادی و منطقه گسترده تر ساحل در غرب آفریقا، به عنوان ناحیه ای تلقی می گردد که در آن افراط گرایی اسلام گرا و خشونت تروریستی در حال رشد است.

انگلیس به عنوان بخشی از اعزام سازمان ملل در این منطقه، به مدت سه سال نیروی شناسایی متخصص فراهم می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 720

به "فعالیت سربازان انگلیسی تحت فرماندهی مقام چینی در اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت سربازان انگلیسی تحت فرماندهی مقام چینی در اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید