ستاره فرانسوی محبوب زیدان حرف آخر را زد

به گزارش دوست داشتنی ها، حسام عوار که اخیرا مورد تمجید زین الدین زیدان قرار گرفته، گفت که فصل جاری در لیون به فوتبالش ادامه خواهد داد.

ستاره فرانسوی محبوب زیدان حرف آخر را زد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از آاس، حسام عوار در یکی دو فصل اخیر تبدیل به یکی از ستاره های تاثیرگذار لیون شده است و تیم های زیادی را خواهان خود می بیند. عوار که سخت مورد نظر آرسنال قرار داشت و به نظر می رسید تابستان راهی این تیم خواهد شد، به فاصله سه روز تا اتمام جابجایی، بعید است به این باشگاه لندنی برود. پیشنهاد توپچی ها برای او مورد قبول لیون قرار نگرفت و این خبر خوبی برای او نبود چرا که باید یک فصل را بدون حضور در تورنمنت های اروپایی پشت سر بگذارد.

پس از اینکه نشریه اکیپ فاش کرد زین الدین زیدان با حسام عوار در تماس بوده و خواهان انتقال او به رئال است، سرمربی فرانسوی رئال نیز این شایعات را تایید کرد و در نشست خبری دو روز پیش خود ضمن ستایش از عوار او را بازیکنی در حد و اندازه های رئال دانست.

لیون برای واگذاری او به رئال 20 میلیون یورو به علاوه ماریانو دیاز را می خواهد ولی رئال به دلیل مسائل اقتصادی امسال قصد خرید بازیکن ندارد.

عوار نیز خود به شایعات خاتمه داد و پس از بازی شب گذشته مقابل مارسی که زننده گل تساوی بخش تیمش نیز بود گفت که امسال در لیون خواهد ماند: حس می کنم هنوز می توانم بازیکن مفیدی برای لیون باشم. خیلی ساده بگویم که فصل جاری به باشگاهی دیگر نخواهم رفت و در باشگاهی که مدیونش هستم و در آن شکل گرفته ام می مانم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 497

به "ستاره فرانسوی محبوب زیدان حرف آخر را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره فرانسوی محبوب زیدان حرف آخر را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید