تور ارزان ارمنستان: راهنمای سفر به ایروان برای کسانی که اولین تجربه سفرشان استقبل از سفر به ایروان درباره این شهر تحقیق کنید

به گزارش دوست داشتنی ها، در اولین سفر به ایروان هیجان تجربه های نو را داشته باشید. هیجان تماشا همه جاذبه های گردشگری ممکن است باعث گردد به خیلی از مکان های تماشای سر نزنید یا بدون برنامه ریزی به گردش بپردازید. اگر بار اول است که قصد سفر به ایروان را دارید با ما همراه باشید. .بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان ارمنستان: راهنمای سفر به ایروان برای کسانی که اولین تجربه سفرشان استقبل از سفر به ایروان درباره این شهر تحقیق کنید

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

قبل از سفر به ایروان درباره این شهر تحقیق کنید

همواره قبل از سفر به یک شهر یا کشور بهتر است درباره آنها تحقیق کنید . به وبسایت های معتبر سر بزنید و مقاله های مفید را بخوانید. در این مقاله ها نکات مهمی از قبیل آب و هوا، حمل و نقل، قوانین کرایه اتومبیل، بایدها و نبایدها و مسیرهای شهری نوشته شده است. زمانی که سفرتون به ایروان آغاز می گردد و به هتل می رسید، از کارکنان هتل درخواست کنید تا طبق برنامه ریزی که تورهای جهانگردی برای شما ترتیب می دهند، برترین جاذبه های جهانگردی را ببینید.

از واحد پولی ارمنستان بهره ببرید

هیچ چیز بدتر از نداشتن پول ملی یک کشور در اولین روزی که به مقصد می رسید نیست. ایروان هم از این قاعده مستثنی نیست. دفاتر زیادی برای تعویض پول شما به پول ملی آن کشور در ایروان وجود دارد. بهتر است حتما مقداری پول نقد با واحد رسمی کشور ارمنستان همراه خود داشته باشید. برترین کار این است که مقداری پول نقد به همراه ببرید.

به رسوم محلی و قوانین احترام بگذارید

معین است که هر کشوری دارای قوانین خاص خود است پس بهتر است به این قوانین احترام بگذارید. جرم و جنایت بر علیه جهانگردان و خارجی ها به ندرت اتفاق می افتد و آمار این اتفاق کمتر از شهرهای آمریکایی یا هر نقطه دیگری از دنیا است.

لغات کلیدی را یاد بگیرید

اینجا هم مانند بسیاری از شهرهای دنیا، مردم محلی از اینکه شما می توانید چند کلمه ای را به زبان آنها صحبت کنید بسیار خرسند می شوند. برای گردش در شهر می توانید نقشه شهر را بخرید یا از مردم رهگذر درخواست هدایت کنید. البته زبان انگلیسی یک زبان رایج در ایروان است بنابراین قطعا فردی را برای یاری خواهید یافت. خرید بلیط هواپیما تهران - ایروان

هزینه اتوبوس، مینی بوس و مترو در ایروان

قیمت همه این وسایل حمل و نقل در ایروان 100 درام ارمنستان است. البته باید بدانید که در طول روز اتوبوس ها و مینی بوس ها بسیار شلوغ هستند پس انتظار جایگاه خالی نداشته باشید. مترو انتخاب بهتری است زیرا جمعیت کمتری سوار مترو می شوند و سریع تر از اتوبوس و مینی بوس به مقصد می رسد. با سوار شدن به مترو حداقل می توانید انتظار داشته باشید چند جای خالی پیدا کنید.

هزینه کرایه تاکسی در ایروان

در کل، کرایه همه تاکسی های ایروان 100 تا 150 درام است. البته باید حواس تان را جمع کنید زیرا بعضی رانندگان زمانی که متوجه شوند جهانگرد هستید و برای اولین سفرتان به ایروان است کرایه بیشتری از شما می گیرند. به خاطر داشته باشید که همواره پول خرد همراه خود داشته باشید زیرا ممکن است بقیه پول را به شما ندهند یا به شما بگویند که پول خرد ندارند.

دادن انعام در ایروان

زمانی که در ایروان به کافه یا رستوران می روید مالیات و انعام به صورتحساب افزوده شده است با این حال مبلغی اضافی به عنوان انعام هم در میان مردم ارمنستان قابل قبول است. دادن انعام اجباری نیست اما اگر تصمیم گرفتید انعام بدهید، 400 یا 500 درام کافی است.

مودب اما محکم باشید

زمانی که به کالایی نگاه می کنید یا آن را لمس می کنید، فروشنده دائما به شما اصرار می نماید آن را بخرید یا مراحل ساخت آن را به شما شرح می دهند. اگر قصد خرید آن کالا را نداشته باشید این عمل کمی آزاردهنده است. در این موقعیت باید ادب را رعایت نموده و با لبخندی از آنها تشکر کنید و بگوئید که قصد خرید ندارید. سپس فورا آنجا را ترک کنید زیرا شرحات آنها به زودی آغاز خواهد شد.

خرید در ایروان

سفر به ایروان برای کسانی که عاشق خرید هستند از ایده آل ترین سفرهاست است. در ایروان انواع و اقسام مغازه ها مناسب با هر بودجه ای وجود دارد. بازار ورنیساژ را نباید فراموش کنید. در این بازار همه چیز از سوغاتی ها و زیورآلات سنتی ارمنستان تا گلدوزی ها، غذا و حیوانات خانگی را می توانید پیدا کنید. این نکات مهم را پیش از سفر به ایروان در.مجله جهانگردی خبرنگاران بخوانید تا یک سفر بدون اضطراب و پر آرامش را تجربه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1301

به "تور ارزان ارمنستان: راهنمای سفر به ایروان برای کسانی که اولین تجربه سفرشان استقبل از سفر به ایروان درباره این شهر تحقیق کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: راهنمای سفر به ایروان برای کسانی که اولین تجربه سفرشان استقبل از سفر به ایروان درباره این شهر تحقیق کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید