دیزنی لند در سواحل دریاچه ارومیه

به گزارش دوست داشتنی ها، دیزنی لند وطنی را می شناسید؟ دهکده توریستی چی چست در ارومیه شبیه به دیزنی لند است. جایی برای خوش گذرانی و تفریح!

دیزنی لند در سواحل دریاچه ارومیه

می دانستید در همین ایران خودمان دیزنی لند داریم؟ دهکده ساحلی چی چست در ارومیه همان دیزنی لند وطنی است که از دیدنی های جذاب ارومیه به شمار می رود. چی چست یک شهربازی مدرن با کلی امکانات رفاهی و تفریحی است که جایی کنار دریاچه ارومیه، بزرگ ترین دریاچه کشورمان قرار گرفته است. با صفحه گردشگری مجله خبرنگاران همراه باشید تا با هم به این دهکده گردشگری سفر کنیم و با امکانات تفریحی آن خوش بگذرانیم.

چی چست چی هست؟

چی چست دهکده ای تفریحی است که در ارومیه واقع شده است. شکل و شمایل ورودی آن هم شبیه به دیزنی لند است. از این رو آن را دیزنی لند ایران می نامند. ارومیه مرکز آذربایجان غربی است. این دهکده یک شهربازی مدرن دارد. چی چست بیشتر از 20 هکتار مساحت دارد. بنابراین همه جور تفریحات و امکاناتی در آن پیدا می کنید. از هتل چهارستاره گرفته تا رستوران ملل و سفره خانه سنتی. سالن آمفی تئاتر و مجتمع فرهنگی از دیگر بخش های این مجموعه به شمار می رود. فضای سبز زیبایی هم دارد. باغ توت نیز بخشی از این مجموعه است.

تفریحات هیجان انگیز

چی چست مهد تفریحات هیجان انگیز است. در این شهربازی می توانید تفریحاتی مثل فوتبال دستی، سایت پرواز، هواپیماهای کنترل از راه دور، ماشین های کنترل از راه دور، موتور سیکلت سواری، پیست رالی اتوموبیل، موزه تاریخ طبیعی و کارتینگ اتوموبیل رانی را تجربه کنید. از این بهتر چه می خواهید؟

چطور برویم؟

دهکده ساحلی در حوالی بندر گلمانخانه واقع شده است. به عبارت دقیق تر برای بازدید از این دهکده باید به استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه بروید. سپس جاده چی چست را در پیش بگیرید. 18 کیلومتر که جلو بروید به دهکده توریستی می رسید.

نکات مهم برای بازدید از دهکده تفریحی

نیازی نیست آب و خوراک همراه داشته باشید. هر چه بخواهید همان جا می توانید بخرید. از دریاچه ارومیه دیدن کنید. نزدیک ترین جای دیدنی ارومیه به این دهکده به شمار می رود. بهترین فصل سفر به ارومیه تابستان است. با این حال محدودیتی در زمان سفر به این مجموعه ندارید. به نظر می رسد این سفر برای افراد با نیازمندی های خاص بدون مشکل باشد. همچنین خانواده های دارای فرزند اوتیسم نیز می توانند از این مجموعه بازدید نمایند. استفاده از تفریحات هیجان انگیز برای این بچه ها توصیه نمی گردد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 29

به "دیزنی لند در سواحل دریاچه ارومیه" امتیاز دهید

129 کاربر به "دیزنی لند در سواحل دریاچه ارومیه" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزنی لند در سواحل دریاچه ارومیه"

2 دیدگاه

آرین 20 اسفند 1400

ببخشید شخصیت های دیزنی هم هستن؟

پاسخ به آرین

بهی و هسی❤ 23 فروردین 1400

الان باز هستش؟و از ساعت چند تا چنده؟

پاسخ به بهی و هسی❤
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید