خودرو باز هم ارزان می گردد

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام علی (ع) و شب های قدر با بیان اینکه در سال جهش فراوری تمام اقدامات لازم برای تحقق این موضوع صورت گرفته است، از فراوری 56 هزار و 931 دستگاه خودرو تا روز 26 اردیبهشت ماه اطلاع داد و گفت: عزم مجموعه ایران خودرو در جهت برنامه ریزی برای تحقق هدف فراوری 500 هزار دستگاه خودرو در امسال واقع شده است.

خودرو باز هم ارزان می گردد

وی افزود: تا روز 26 اردیبهشت ماه افزایش 6 درصدی در تعداد فراوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

مقیمی از اجرای بسته ویژه عرضه خودرو به بازار مطابق با اهداف و سیاست های وزارت صمت اطلاع داد و گفت: با اجرای این بسته، علاوه بر این که امکان فعالیت سودجویان به حداقل خواهد رسید، مشتریان نیز با اطمینان خاطر از قیمت اقدام به خرید خودرو خواهند کرد.

وی از اجرای فروش فوق العاده محصولات در آینده نزدیک اطلاع داد و توضیح داد: تمام ساز و کارهای لازم برای اجرای آن فراهم می گردد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: با دریافت مجوز شماره گذاری محصولات و تحویل 10 هزار دستگاه خودرو آماده تحویل در روزهای آینده، فرایند عرضه با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت و همین امر کاهش بیشتر قیمت خودرو در بازار را به همراه خواهد داشت.

وی توضیح داد: ایران خودرو مصمم است تا همراه با سیاست های وزارت صمت و دستگاه ها و نهادهای ذیربط، تمام کوشش خود را برای مدیریت بازار و ایجاد توازن در عرضه و تقاضا به کار بندد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 244

به "خودرو باز هم ارزان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو باز هم ارزان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید