تور ارزان گرجستان: خطیب زاده: موضوع برخوردهای نامناسب با ایرانیان مقیم گرجستان به صورت جدی در دست پیگیری است

به گزارش دوست داشتنی ها، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اعلام اینکه سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان به صورت جدی در حال پیگیری موضوع برخوردهای نامناسب نیروهای مرزبانی گرجستان با ایرانیان مقیم این کشور است، تأکید کرد که چنین برخوردهایی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

تور ارزان گرجستان: خطیب زاده: موضوع برخوردهای نامناسب با ایرانیان مقیم گرجستان به صورت جدی در دست پیگیری است

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به شکایات و گلایه های دریافتی از ایرانیان مقیم گرجستان در مورد برخوردهای نامناسب و تبعیض آمیز نیروهای مرزبانی این کشور دراعمال محدودیت و ممنوعیت تبعیض ورود به آن کشور گفت موضوع به صورت جدی به وسیله سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس و بعلاوه در تهران با سفارت کشور مذکور در دست پیگیری است.

سخنگوی وزارت امور خارجه توضیح داد: طبیعی است اینگونه برخوردها به هیچوجه قابل قبول نیست و انتظار می رود مقامات گرجستان این مسائل را در اسرع وقت حل و فصل کنند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1041

به "تور ارزان گرجستان: خطیب زاده: موضوع برخوردهای نامناسب با ایرانیان مقیم گرجستان به صورت جدی در دست پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: خطیب زاده: موضوع برخوردهای نامناسب با ایرانیان مقیم گرجستان به صورت جدی در دست پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید