توضیحات ارشاد خراسان رضوی درباره مراسم تدفین استاد شجریان

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرنگاران: پیکر محمدرضا شجریان هم اینک به شهر مشهد رسیده است اما امروز آدینه ـ 18 مهر ماه ـ مراسم رسمی خاکسپاری انجام نمی گردد.

توضیحات ارشاد خراسان رضوی درباره مراسم تدفین استاد شجریان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، پیکر محمدرضا شجریان صبح آدینه پس از تطهیر و اقامه نماز در بهشت زهرا تهران (س)، به فرودگاه مهر آباد منتقل و از آنجا به شهر مشهد رسید.

معاون هنری سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جمع علاقمندان به محمدرضا شجریان اعلام نموده است که پس از رسیدن خانواده استاد شجریان به مشهد درباره تشییع پیکر وی تصمیم گیری می گردد.

محمدرضا محمدی ساعتی قبل در جلوخان آرامگاه فردوسی در بین مردم و علاقه مندان استاد شجریان اظهار کرد: خانواده هنوز در جهت هستند اما به مشهد نرسیده اند.

بر اساس این گزارش ایسنا، با توجه به گسترش شیوع کرونا در مشهد، شرایط این شهر از لحاظ سرایت این ویروس و شمار بیماران مبتلا قرمز است و امکان پذیرایی از زائران و مسافران وجود ندارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 484

به "توضیحات ارشاد خراسان رضوی درباره مراسم تدفین استاد شجریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات ارشاد خراسان رضوی درباره مراسم تدفین استاد شجریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید