برترین ها به بازیهای آسیایی می شوند، چالش های جذابی پیش رو داریم

به گزارش دوست داشتنی ها، پگاه زنگنه مربی تیم ملی کاراته با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: در روزهای پایانی سال گذشته دو مرحله مسابقات انتخابی داشتیم و سه شنبه نیز یک مرحله مسابقات به صورت دوره ای برگزار گردید و این رقابتها همچنان ادامه خواهد داشت. چرا که هدف ما حضور شایسته ها در ترکیب اصلی تیم ملی است.

برترین ها به بازیهای آسیایی می شوند، چالش های جذابی پیش رو داریم

وی ادامه داد: طی ماه های آینده مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی و در نهایت بازی های آسیایی را پیش رو داریم. هدف ما موفقیت در هر سه رویداد است و برای رسیدن به این هدف باید برترین ها به مسابقات اعزام شوند و این میسر نمی گردد مگر با برگزاری مسابقات انتخابی، مسابقاتی که تا کنون بازخورد خوبی به ما از عملکرد فنی کاراته کا داده است.

زنگنه اضافه کرد: کاراته کایی که تمرکز داشته و خوب تمرین می نماید، نتیجه آن را در میدان مبارزه نشان می دهد. ما در جریان اردوها چالش هایی را برای کاراته کاها ایجاد می کنیم، وقتی کاراته کا ببیند که یک رقیب جدی در تمرینات و اردوها دارد، همه کوشش خود را برای رسیدن به آمادگی مطلوب می نماید تا برای رسیدن به ترکیب اصلی کوشش کند و این روش هیچ حرف و حدیثی برای انتخاب برترین ها برجا نمی گذارد.

مربی تیم ملی کاراته به اشاره دوباره به انتخاب برترین ها اضافه کرد: در این راستا علاوه بر مباحث فنی و عملکرد کاراته در مبارزات انتخابی، شرایط اردویی و نظم و انظباط کاراته کاها در جریان اردوها نیز مد نظر است تا در برترین شرایط کاراته کاهای ملی پوش انتخاب و اعزام شوند.

وی در خاتمه در خصوص حضور کاراته کاها در رقابتهای کاراته وان گفت: حضور در این مسابقات مسلتزم فراهم شدن شرایط ضروری است. البته از بین نفراتی که در اردو هستند تنها سه کاراته به لحاظ رنکینگ جهانی می توانند در این نوع رقابتها شرکت نمایند. ان شاالله با موفقیت کاراته کاها در مسابقات قهرمانی آسیا، دیگر کاراته کا بتوانند با ارتقا رنکینگ خود، جواز حضور در کاراته وان ها را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1289

به "برترین ها به بازیهای آسیایی می شوند، چالش های جذابی پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ها به بازیهای آسیایی می شوند، چالش های جذابی پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید