تور ارزان تایلند: سفر به بانکوک، تایلند

به گزارش دوست داشتنی ها، بانکوک شهر پربازدید و پرطرفدار گردشگران تایلند است.

در این شهر که آشفته بازار این کشور محسوب می گردد همه چیز پیدا می گردد و می توانید با گردش در کوچه بازارهای آن به فرهنگ تمام عیار تایلند دسترسی پیدا کنید و تمام جنبه های این کشور را از نزدیک دیدن کنید. در این مطلب سعی نموده ایم نمای کاملی از فرهنگ این منطقه را برایتان توصیف نماییم. پس با خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان تایلند: سفر به بانکوک، تایلند

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

کشف تاریخ بانکوک:

شروع روز تان را در کاخ بزرگی که فضایش با شهر شلوغ کاملا فرق دارد شروع کنید. این مکان بعدازظهر و ظهر شلوغ است و زمان مناسبی برای بازدید نیست. پس صبح به تماشا این مکان بروید. هم مردان و هم زنان باید آرنج و زانویشان پوشیده شده باشد، کفش های بسته تابستانی نیز باید به پا داشته باشید. اگر از آن گردشگرانی هستید که لباس مناسب برای ورود به تن ندارند، می توانید از فروشندگان اطراف، خرید یا اجاره کنید.

این کاخ با ده ها تن طلا تزیین شده است. نقشه ای در کنار بلیط تان وجود دارد که می توانید بازدیدتان را بر مبنای آن، برنامه ریزی کنید. سعی کنید کفش های راحتی به پا داشته باشید تا در طی جهت اذیت نشوید. نیازی نیست به داخل همه ساختمان ها بروید. زیبایی و هنر معماری از بیرون این معابد نیز نمایان است.

غذای خیابان های بانکوک:

پس از بیرون آمدن از کاخ، به سمت رودخانه بروید. آنجا حرارت بسیار گرم و بوی عجیب و غریب حس خواهید کرد. غذاهای اصلی بانکوک در دکه های خیابانی بسیار برجسته است. مواد غذایی آنها با شیوه های خاصی طبخ می شوند که ارزش یک بار امتحان کردن را دارند. این غذاها به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه هستند.

خرید کردن در بانکوک:

پس از درس تاریخ در کاخ و صرف میان وعده، باید برای برای درس های فرهنگی مدرن روز یعنی خرید کردن آماده شوید. اگر زمان کمی برای ماندن داشته باشید شاید خرید کردن به نظرتان احمقانه باشد اما باید بدانید که بسیاری از موارد فرهنگی بانکوک در خرید کردن قابل مشاهده است. در برابر افرادی که کنار خیابان بساط پهن نموده اند، یک سری مراکز خرید شیک و گران نیز وجود دارند. هم قیمت پایین و هم قیمت بالا در آنها قابل درک است. همه این موارد بستگی به سلیقه شما در خرید دارد. در مرکز خرید اصلی شهر که با ترمینال فاصله اندکی دارد، در هر طبقه شاهد طراحی های مختلفی از هر شهرستان خواهید بود.

چند هدایت:

ارز: بات

زبان: تایلندی

فرودگاه: بعد از پیاده شدن از هواپیما، وسایلتان را بگیرید و به یک طبقه پایین بروید. آنجا می توانید با قطار سریع شهری به هرجا که خواستید بروید.

حمل و نقل: این شهر وسیع، امکانات حمل و نقل مناسبی دارد. ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی همگی با فاصله کمی از هم قرار گرفته اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1219

به "تور ارزان تایلند: سفر به بانکوک، تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان تایلند: سفر به بانکوک، تایلند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: سفر به بانکوک، تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید