آرسنال با یک غایب عظیم در مصاف با منچستریونایتد

به گزارش دوست داشتنی ها، به نظر می رسد پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال در ملاقات فردا مقابل منچستر یونایتد غایب خواهد بود.

آرسنال با یک غایب عظیم در مصاف با منچستریونایتد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند ساعت قبل از ملاقات سه شنبه شب آرسنال برابر منچستر یونایتد بود که در اتفاقی غیرمنتظره ستاره خط حمله توپچی ها یعنی پیر امریک اوبامیانگ از لیست این تیم کنار گذاشته شد؛ موضوعی که حواشی و حدس های زیادی را با خود به همراه داشت.

در ابتدا شایعاتی پیرامون اختلاف اوبامیانگ و میکل آرتتا به گوش رسید اما باشگاه آرسنال سریعا تایید کرد که ستاره گابنی به دلیل مسائل خانوادگی بازی مقابل ساوتهمپتون را از دست داده است؛ موضوعی که توسط خود اوبامیانگ نیز تایید شد و او در صفحه اینستاگرام خود بیان کرد به دلیل مسئله ای که برای مادرش به وجود آمده اردوی توپچی ها را ترک نموده است.

آرسنال فردا شب در حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان منچستر یونایتد خواهد بود. با این حال حضور اوبامیانگ در این ملاقات با شک و تردید روبرو شده است. میکل آرتتا نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی واکنش مبهمی نسبت به این موضوع نشان داده بود و اکنون Football London گزارش شده که این مهاجم گلزن در مسابقه فردا غایب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 737

به "آرسنال با یک غایب عظیم در مصاف با منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال با یک غایب عظیم در مصاف با منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید