7 معاون کلانتر پس از تیراندازی مرگبار کارولینای شمالی کناره گیری کردند

به گزارش دوست داشتنی ها، پس از تیراندازی نیروهای کلانتری در یکی از مناطق کارولینای شمالی که منجر به مرگ اندریو براون جی آر شد، 7 معاون کلانتر کناره گیری کرده اند.

7 معاون کلانتر پس از تیراندازی مرگبار کارولینای شمالی کناره گیری کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دفتر کلانتری منطقه پاسکوتانک در ایالت کارولینای شمالی تایید کرده است که 7 معاون کلانتر پس از تیراندازی جنجالی و مرگبار اخیر که منجر به فوت اندریو براون شده است، از کار تعلیق شده اند.

فعالان مدنی و حقوق بشر خواستار انتشار فیلم ضبط شده توسط دوربین نصب شده روی لباس ماموران شده اند. این تیراندازی مرگبار روز چهارشنبه به وقوع پیوسته است.

کلانتری این منطقه اعلام کرده است که بدون حکم دادگاه تصاویر درخواستی منتشر نخواهد شد.

مقام های ایالت کارولینای شمالی تحقیقات درباره تیراندازی مرگبار ماموران کلانتری به سوی یک مرد سیاهپوست را که در داخل خودرویش بوده، آغاز کرده اند.

در پی این تیراندازی، اعتراضاتی در این شهر علیه رفتارهای خشونت آمیز و نژادپرستانه ماموران پلیس و کلانتری برپا شده است.

ماموران کلانتری با حکم جست و جو و تفتیش قصد بازداشت این مرد را داشتند که در نهایت منجر به تیراندازی مرگبار به سوی او شده است. براون یک شهروند 40 ساله و پدر خانواده بوده است.

مقام های رسمی نگفته اند که آیا براون مسلح بوده است یا نه. این تیراندازی مرگبار یک روز پس از آن اتفاق افتاده است که هیئت منصفه مینیاپولیس با صدور حکمی، درک چاوین مامور سابق پلیس را به جرم قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست، محکوم کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 901

به "7 معاون کلانتر پس از تیراندازی مرگبار کارولینای شمالی کناره گیری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 معاون کلانتر پس از تیراندازی مرگبار کارولینای شمالی کناره گیری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید