6 ماجراجویی بزرگ برای مسافران تنها

به گزارش دوست داشتنی ها، وقت آن است که از تنهایی خود لذت ببرید.

شاید خیلی ها بگویند تنهایی سفر کردن کار بی فایده ای است ولی با این ماجراجویی ها داستان کمی فرق خواهد کرد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

6 ماجراجویی بزرگ برای مسافران تنها
  • حیات وحش اسکاتلند

در اطراف ساحل عدن در Ardnamurchan ، شبه جزیره دور Knoydart واقع شده است. کلبه های ساده و راحت به سبک آلپی با اتاق های مجزا، محلی برای پیاده روی های چالش انگیز در گذرگاه های Knoydart و اطراف جزایر Eigg و Rum هستند. بیشتر روزها، با قایق سواری شروع می شود، که فرصتی برای دیدن نهنگ ها و دلفین ها و خط ساحلی دیدنی و مجذوب کننده است.

  • هیجان در فنلاند

تازه کارها می توانند رهبری تیم سورتمه سواری، اسکی و اتومبیل برفی در پارک ملی Oulanka فنلاند را امتحان کنند. منظره شفق شمالی، تقریبا همیشه دیده می شود. اقامتگاه، کلبه چوبی بسیار راحت (میانگین اندازه گروه 15 نفری) با وجود انتخاب یک شب اقامت در کلبه اسکیموها است. مهاجرت دسته جمعی، دارای هفت شب اقامت از £ 1394 بطور نیم بها در اتاق شخصی همراه با پروازها می شود. حرکت از دسامبر تا آوریل.

  • حرکت با کشتی طویل

یک هفته را مشغول قایق سواری در دریاهای آزاد گذرانده و قدرت خود را با کم کم پیش رفتن در امتداد خط ساحلی، آزمایش کنید. کشتی زیبای Morgenster ظرفیت حمل 24 ملوان تازه کار در اطراف جزایر قناری را دارد، همراه با خدمه کوچک دائمی که طناب ها را به شما نشان می دهند. همه اینها، کار سختی نیست، زمان زیادی برای آفتاب گرفتن و کاوش در ساحل در اختیار شماست. قایقرانی کلاسیک (01872 580022؛ classic-sailing.co.uk) یک هفته از £ 845 در کابین چهار خوابه شامل تمام وعده های غذایی و پرواز اضافی، را برایتان ارائه می دهد. حرکت از نوامبر تا مارس.

  • گشت و گذار در سریلانکا

در پی خورشید هستید اما برای نشستن در ساحل، بی قرارید؟ سری لانکا دارای بسکمک از گزینه های فعال است، از دوچرخه سواری در جاده های پشتی و صعود مستقیم برای دیدنی طلوع آفتاب از قله آدم تا قایق سواری در رودخانه وحشی منطقه ها مرتفع مرکزی و سافاری جنگل در جستجوی پلنگ و فیل. امکان پرداخت اشتراکی اتاق برای تک نفری وجود داشته یا £ 350 را اضافی بپردازید است. حرکت از دسامبر تا آوریل و ژوئیه است.

  • برمه از راه رودخانه

سفر رودخانه ای که مسافران تنها را به خطر نیندازد، به سختی امکان پذیر است. بخار رودخانه Pandaw با درختان ساج بی نظیر که به بالای رودخانه های Irrawaddy و Chindwin درجریان است، موردی استثنا است. تنها 18 کلبه دورتر، ملاقات با همراهان هم مشرب، ممکن می شود. گشت و گذارها با کمک راهنما، شما را به روستاها و شهرهای بازراری بی پایان برده و دوچرخه هایی برای اکتشاف مستقل، موجود هستند.

  • گردش در زامبیا

برای نزدیک شدن به حیات وحش آفریقا، هیچ چیز، بر سیاحت اکتشافی در افریقا غلبه ندارد. سیاحت گر معروف رابین پاپ، مکمل های دیگری را در هر کلبه در طول سال، اضافه کرده است. به یکی از سافاری های عمومی پیاده روی در دره Luangwa ملحق شوید. کارشناس آفریقا (020 8232 9777؛ expertafrica.co.uk) ارائه کننده هفت شب از £ 4737 شامل تمام پروازها، وعده های غذایی و هزینه های پارک است. موارد مقرون به صرفه تر، کمپینگ سیاحت اکتشافی در نامیبیا، بوتسوانا و زیمبابوه از £ 116/2 برای نه شب در چادر شخصی شامل پروازها و وعده های غذایی است. حرکت، همیشه انجام می گیرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1240

به "6 ماجراجویی بزرگ برای مسافران تنها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 ماجراجویی بزرگ برای مسافران تنها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید