گل نبی: تعداد تیم های جام حذفی تنیس افزایش یافته است

به گزارش دوست داشتنی ها، سرداور مسابقات جام حذفی تنیس بانوان گفت: تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات جام حذفی تنیس در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

گل نبی: تعداد تیم های جام حذفی تنیس افزایش یافته است

مونا گل نبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات جام حذفی تنیس گفت: تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات جام حذفی تنیس در مقایسه با سال قبل افزایش زیادی داشته است. سال گذشته 45 تیم شرکت نموده بودند که سال جاری به 73 تیم افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: بهترین تنیسورها و ملی پوشان کشور نیز در این مسابقات حضور دارند که همین امر باعث بالا رفتن سطح کیفی مسابقات شده است.

سرداور مسابقات جام حذفی تنیس بانوان با اشاره به بالا رفتن سطح کمی و کیفی رقابت ها گفت: مسابقات سال جاری از لحاظ کمی و کیفی در سطح خوبی برگزار می گردد. مدتی به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری مسابقات وجود نداشت، بنابراین خیلی از بازیکنان منتظر برگزاری چنین رقابت هایی بودند و حالا که برنامه مسابقات جام حذفی اعلام شده استقبال خوبی نموده اند.

وی در خاتمه یادآور شد: از تمام کسانی که در مسابقات حضور دارند تست پی سی آر گرفته است و دستورالعمل های بهداشتی رعایت شده است. ما کوشش کردیم ورزشکاران بیشترین استفاده را از مسابقات ببرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 677

به "گل نبی: تعداد تیم های جام حذفی تنیس افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل نبی: تعداد تیم های جام حذفی تنیس افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید