گفت و گوی رئیس جمهور کره جنوبی و، ولی عهد سعودی در ریاض درباره همکاری نظامی

به گزارش دوست داشتنی ها، مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی امروز سه شنبه در سفری به ریاض مرکز عربستان سعودی با محمد بن سلمان، ولی عهد این کشور ملاقات و مصاحبه کرد.

گفت و گوی رئیس جمهور کره جنوبی و، ولی عهد سعودی در ریاض درباره همکاری نظامی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور کره جنوبی امروز سه شنبه وارد ریاض شد و در فرودگاه بین المللی ملک خالد مورد استقبال مقامات سعودی از جمله محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، ولی عهد و وزیر دفاع عربستان سعودی نهاده شد.

خبرگزاری عربستان سعودی (واس) گزارش داد که رئیس جمهور کره جنوبی و بن سلمان در نشستی درباره روابط دوجانبه و راه چاره های تقویت این روابط در زمینه های مختلف و نیز آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی مصاحبه کردند.

خبرگزاری آلمان گزارش داد که بن سلمان و رئیس جمهور کره جنوبی در نشستی توسعه افق های همکاری نظامی دو کشور، مایحتاج ریاض از تجهیزات و سلاح های کره جنوبی، تقویت همکاری دوجانبه در زمینه انرژی و افزایش حجم سرمایه گذاری های سئول در عربستان سعودی را آنالیز کردند.

در این نشست بعلاوه همکاری عربستان سعودی و کره جنوبی برای اجرای پروژه ساخت نیروگاه های اتمی و پروژه مشترک با مرکز تحقیقات انرژی اتمی کره جنوبی در شهر دایگون در مورد طراحی و مهندسی رآکتور هسته ای در عربستان سعودی آنالیز شد.

به نوشته روزنامه رأی الیوم، طرف سعودی بعلاوه تحولات یمن را برای رئیس جمهور کره جنوبی تشریح کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1234

به "گفت و گوی رئیس جمهور کره جنوبی و، ولی عهد سعودی در ریاض درباره همکاری نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت و گوی رئیس جمهور کره جنوبی و، ولی عهد سعودی در ریاض درباره همکاری نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید