کمالوندی: سایت حادثه دیده در نطنز فاقد مواد هسته ای و آلودگی بود

به گزارش دوست داشتنی ها، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در شرح وقوع حادثه در یکی از سوله های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز گفت: این سایت فاقد مواد هسته ای و آلودگی بود.

کمالوندی: سایت حادثه دیده در نطنز فاقد مواد هسته ای و آلودگی بود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در شرح وقوع حادثه در یکی از سوله های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز گفت: یکی از سوله ها که بامداد امروز - پنجشنبه - دچار حادثه شد، سوله ای است که در فضای باز و فاقد مواد هسته ای بود که در واقع آلودگی هم ندارد.

کمالوندی خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضی شایعات از سوی رسانه های معاند در ارتباط با مساله آلودگی مطرح شده است که به هیچ وجه صحت ندارد. تیم های کارشناسی در محل حضور دارند و در حال آنالیز علت حادثه هستند. علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی هم در اینجا حضور داشتند؛ دوستان و همکاران موضوع را آنالیز می نمایند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت وگوی تلویزیونی تاکید نمود: این سایت غیر فعال بوده است و مواد رادیواکتیو در اینجا نبود و از نظر نیروی انسانی هم کسی حضور نداشته و تلفاتی نداشتیم. البته خسارات اقتصادی و مادی داریم که در حال ارزیابی هستیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی توضیح داد: در کار خود سایت غنی سازی وقفه ای ایجاد نشده است و سایت به همان فرایند، کار خود را ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 332

به "کمالوندی: سایت حادثه دیده در نطنز فاقد مواد هسته ای و آلودگی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوندی: سایت حادثه دیده در نطنز فاقد مواد هسته ای و آلودگی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید