کرونا، اولین مرگ در نیروهای پلیس آلمان، پیش بینی رکود مالی تاریخی در اتریش

به گزارش دوست داشتنی ها، جدیدترین اخبار کرونایی از اروپا از اولین مرگ بر اثر ابتلا به کرونا در بین نیروهای پلیس آلمان و پیش بینی رکود مالی تاریخی برای اتریش به دلیل شیوع ویروس کرونا حکایت دارد.

کرونا، اولین مرگ در نیروهای پلیس آلمان، پیش بینی رکود مالی تاریخی در اتریش

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران رسانه های اروپایی همچنان اخبار تازه ای را از کرونا منتشر می نمایند. اولین مرگ کرونایی در بین نیروهای پلیس آلمان گزارش شده است. این نیروی پلیس اهل مونیخ بوده است.

بعد از تعویق مسابقات فوتبال (مردان) جام ملت های اروپا و بازی های المپیک توکیو اعلام شد که رقابت های فوتبال زنان جام ملت های اروپا در انگلیس در سال 2021 برگزار نشده و یک سال به تعویق خواهد افتاد.

آلکساندر چفرین، رئیس کنفدراسیون فوتبال اروپا در ارتباط با این تصمیم گیری گفت: ما تمامی ابعاد را آنالیز کردیم، از جمله تعهدی که در قبال رشد فوتبال زنان داریم.

وی اضافه نمود: ما با موکول کردن این بازی ها به تاریخی دیگر تضمین می کنیم که مسابقات فوتبال زنان جام ملت های اروپا در سال 2022 تنها تورنمت عظیم ویژه زنان در دنیا خواهد بود.

سیزدهمین دوره از مسابقات فوتبال زنان جام ملت های اروپا قرار بود که در بین روزهای 7 ژوئیه و اول آگوست 2021 در انگلیس برگزار گردد. پیکارهای انتخاباتی و مقدماتی مربوط به این بازی ها به خاطر بحران کرونا متوقف شده اند.

اتریش هم به دلیل شیوع ویروس کرونا در برابر یک رکود مالی تاریخی واقع شده است. انستیتو تحقیقات مالی در وین اتریش روز پنج شنبه پیش بینی کرد که در امسال میلادی کاهش فراوری ناخالص ملی بین 2.25 درصد و 7.5 درصد اتفاق بیفتد.

این بحران بخصوص روی نرخ بیکاری در اتریش تاثیر خواهد گذاشت و بیکاری بین 8.75 تا 9.1 درصد افزایش پیدا خواهد نمود.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا هم در اجلاس مجازی اتحادیه اروپا در این باره هشدار داه است که این بیماری همه گیر بتواند به کاهش بازده مالی تا 15 درصد منجر گردد.

وی به 27 عضو اتحادیه اروپا در این باره هشدار داد که نسبت به این اوضاع نابسامان خیلی دیر و ناکافی واکنش نشان دهند.

درآستانه ماه مبارک رمضان اقلیت مسلمان در بلغارستان باید روی مراسمات مذهبی جمعی در مساجد انصراف دهند و همچنین هیچ گونه مراسم افطاری جمعی هم نباید برگزار گردد. در بلغارستان حدود 10 درصد شهروندان مسلمان هستند.

در کرواسی هم محدودیت های ضد کرونایی کاهش می یابد. در این کشور تا به حال حدود 2 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 170

به "کرونا، اولین مرگ در نیروهای پلیس آلمان، پیش بینی رکود مالی تاریخی در اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، اولین مرگ در نیروهای پلیس آلمان، پیش بینی رکود مالی تاریخی در اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید