وزیر بهداشت ایتالیا از فرایند صعودی کرونا در این کشور اظهار نگرانی کرد

به گزارش دوست داشتنی ها، وزیر بهداشت ایتالیا با هشدار درباره افزایش تعداد جان باختگان ناشی از همه گیری ویروس کرونا در جهان، خواستار کوشش بیشتر در مهار آن شد.

وزیر بهداشت ایتالیا از فرایند صعودی کرونا در این کشور اظهار نگرانی کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از اسپوتنیک، وزیر بهداشت ایتالیا با هشدار درباره افزایش تعداد جان باختگان ناشی از همه گیری ویروس کرونا در جهان، خواستار کوشش بیشتر در مهار آن شد.

روبرتو اسپرانتزا وزیر بهداشت ایتالیا با اشاره به افزایش مرگ و میر های ناشی از همه گیری ویروس کرونا به ویژه در کشور هایی مانند آمریکا، برزیل، هند و مکزیک در صفحه شخصی فیسبوک خود نوشت یک میلیون نفر در جهان به علت بیماری کووید - 19 جان باخته اند. این رقم، بسیار چشمگیر و متأسفانه در حال افزایش است.

اسپرانتزا یک بار دیگر با دعوت مردم به مراقبت در رفتار های فردی و احترام گذاری به دستورالعمل های ضدکرونایی، نوشت ما باید تمام توان خود را در مقابله با ویروس، با تمرکز بر تحقیقات علمی برای درمان مؤثر و ایمن و واکسن ها به کار گیریم. وزیر بهداشت ایتالیا اضافه نمود تا زمانی که واکسن کرونا تهیه نشده است، تنها مسئله مهم رفتار های مناسب و درست تک تک ما در رعایت اصول بهداشتی است. هنوز باید خیلی مراقب و جدی بود و جانب احتیاط را در پیش گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 397

به "وزیر بهداشت ایتالیا از فرایند صعودی کرونا در این کشور اظهار نگرانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت ایتالیا از فرایند صعودی کرونا در این کشور اظهار نگرانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید