وایت: تصمیم تایسون احمقانه است، چون محتمل است در حین مبارزه کشته گردد

به گزارش دوست داشتنی ها، قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن دنیا گفت: دیدن یک کلیپ یک دقیقه ای در اینستاگرام برای همه جالب است ولی بعید می دانم تایسون توانایی مبارزه در 12 راند 3 دقیقه ای را داشته باشد.

وایت: تصمیم تایسون احمقانه است، چون محتمل است در حین مبارزه کشته گردد

به گزارش خبرنگاران، دیلین وایت، قهرمان پیشین و موقت بوکس سنگین وزن دنیا از مایک تایسون خواست در خصوص بازگشت خود به رینگ بوکس تجدید نظر کند.

وایت در خصوص بازگشت تایسون 53 ساله به میادین گفت: تصمیم تایسون احمقانه است چون ممکن است در حین مبارزه کشته گردد. ورزش دنیا به کرات از این موارد به خود دیده است و نیازی به تکرار آن نیست. ما دوست داریم که تایسون را به عنوان یک اسطوره زنده ببینیم.

این بوکسور انگلیسی با اشاره به انتشار ویدئویی از مایک تایسون در شبکه های اجتماعی ادامه داد: دیدن یک کلیپ یک دقیقه ای در اینستاگرام برای همه جالب است ولی بعید می دانم که تایسون توانایی مبارزه در 12 راند 3 دقیقه ای در رینگ بوکس را داشته باشد.

وایت خطاب به قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن دنیا گفت: تو یک اسطوره هستی، تو یک اسطوره زنده هستی، همین و بس. راه های بهتری هم برای محک زدن خودت وجود دارد که خیلی بهتر از بازگشت به رینگ بوکس و مبارزه با بوکسورهای جوان است.

مایک تایسون قرار است در یک سری مبارزات خیرخواهانه برای یاری به افراد بی خانمان و درگیر اعتیاد شرکت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 286

به "وایت: تصمیم تایسون احمقانه است، چون محتمل است در حین مبارزه کشته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وایت: تصمیم تایسون احمقانه است، چون محتمل است در حین مبارزه کشته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید