نکونام: باید با حداقل 3 یا 4 گل اختلاف می بردیم، خوشحالی طرفداران یعنی موفقیت ما

به گزارش دوست داشتنی ها، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیداری را که باید با حداقل سه یا چهار گل اختلاف می بردیم، با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

نکونام: باید با حداقل 3 یا 4 گل اختلاف می بردیم، خوشحالی طرفداران یعنی موفقیت ما

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل سایپا گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و می دانستیم حریف چگونه بازی می نماید. می دانستیم تیمی که بیشترین پاس بلند و پاس مستقیم را در لیگ داشته، حریف سختی است و سخت بود که از لایه های دفاعی این تیم عبور کنیم، اما خودتان همه چیز را دیدید. ملاقاتی را که باید با حداقل سه یا چهار گل اختلاف می بردیم، با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

وی با بیان اینکه فولاد خیلی خوب بازی کرد و زحمت زیادی کشید، توضیح داد: ما بازی پُرفشاری مقابل نفت مسجدسلیمان را پشت سر گذاشته بودیم، اما بازیکنان ما خیلی خوب و شاداب بازی کردند. ما پنالتی و فرصت های گلزنی خیلی خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تیم حریف بازی را می خواباند و وقت تلف می کرد. این شگردی بود که حریف اتخاذ نموده بود و به آن احترام می گذاریم، چون شرایط این تیم در جدول به گونه ای نیست که ایده آل بازی نمایند.

سرمربی فولاد خوزستان با تمجید از شاگردانش گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. آنها واقعاً زحمت کشیدند و نباید سرشان را پایین بگیرند. بازیکنان ما تا الان جانانه جنگیدند و مبارزه کردند. آنها در همه ملاقاتها بهترین عملکرد را داشتند و باید به خودشان افتخار نمایند. ما باید به این تیم افتخار کنیم و برای ملاقات بعدی مقابل پارس جنوبی ریکاوری می کنیم. شرایط دست خود ماست و مسئله ای نیست. در جلسات قبلی گفتیم همه کوشش خود را می کنیم تا بهترین نتایج را برای فولاد و طرفداران بگیریم که آنها راضی باشند.

راضیی طرفداران یعنی موفقیت ما و اگر آنها از ما راضی باشند، یعنی کارمان را درست انجام داده ایم.، نکونام ضمن بیان این جمله گفت: راضیم طرفداران امروز (دوشنبه) مقابل هتل ما آمدند و تیم را تشویق کردند. از طرفداران تشکر می کنم و دست تک تک آنها را می فشارم. امیدوارم در بازی های بعدی با تمام وجود خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم تا مردم راضی شوند. تمام این صحبت ها و هدف ما مردم خوزستان، طرفداران فولاد و تیم ماست و امیدوارم لیگ را به خوبی تمام کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 407

به "نکونام: باید با حداقل 3 یا 4 گل اختلاف می بردیم، خوشحالی طرفداران یعنی موفقیت ما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: باید با حداقل 3 یا 4 گل اختلاف می بردیم، خوشحالی طرفداران یعنی موفقیت ما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید