نشست مشترک مدیران معاونت آموزش متوسطه با هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران (پانا) - نشست هم اندیشی مشترک بین هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان و مدیران معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش با حضور حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه و معاونان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

نشست مشترک مدیران معاونت آموزش متوسطه با هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، پیرو تاکیدات مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در خصوص انسجام و هم افزایی بخش های موثر وزارت متبوع جلسه هم اندیشی مدیران معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که با هدف ارتباط و تعامل دوسویه و با حضور حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در سالن جلسات شهید چمران سازمان مرکزی برگزار شد، خنیفر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست تأثیر این گونه جلسات را در کیفیت بخشی فعالیت های هر دستگاه مهم دانست.

وی دانشگاه فرهنگیان را حلقه ای از زنجیر آموزش و پرورش و خاکریز پشتیبان نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش را خط مقدم اموزش مدارس برشمرد.

رییس دانشگاه فرهنگیان، در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست با اشاره به پیشینه تربیت معلم در کشور، به بیان اقدامات اجرا شده در این دانشگاه برای بهبود کمی پذیرش دانشجومعلم و حرکت به سمت کیفیت پرداخت و افزود: با افزایش پذیرش دانشجو و تربیت معلم، پس از تامین کمی کمبود معلم می توان به سمت ارتقاء کیفیت حرکت کرد.

وی همچنین به طرح های پیشنهادی برای تربیت معلم چند مهارتی اشاره کرد.

در ادامه این جلسه مدیران حوزه آموزش متوسطه و اعضای هیأت رئیسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها خود در خصوص ادامه همکاری های متقابل پیشنهادات خود را مطرح و کمرئی معاون آموزش متوسط ارتباط بدنه آموزش و پرورش با دانشگاه فرهنگیان راهم در حوزه تربیت معلم کیفی و هم در توانمند سازی معلمان فعلی آموزش و پرورش اثر بخشی قلمداد کرد.

در انتها این جلسه کمرئی پیشنهاداتی را جهت همکاری بیشتر مطرح و مقرر شد در جلسات بعدی پیرامون این پیشنهادات به صورت تخصصی بحث و مصاحبه شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 698

به "نشست مشترک مدیران معاونت آموزش متوسطه با هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک مدیران معاونت آموزش متوسطه با هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید