تور گرجستان: معرفی سواحل دیدنی کشور گرجستان

به گزارش دوست داشتنی ها، سواحل کشور گرجستان

کشور گرجستان با سواحل زیادی احاطه شده است و مسافرانی که به این کشور سفر می نمایند قطعا علاوه بر گشت و گذار در خیابان های این شهر و جاذبه های تاریخی که دارد دوست دارند به سواحل این شهر هم بروند و در آرامش این منطقه غرق شوند. اما باید این را بدانید که قطعا یکبار سفر به این منطقه نمی توانید از تمام آن ها تماشا کنید ولی از این فهرست 10 تایی که حتما دو الی سه مورد را می گردد بازدید کنید. در ادامه این مطلب ساحل گردی همراه خبرنگاران باشید تا سواحل کشور گرجستان را خدمتتان توضیح دهیم.

تور گرجستان: معرفی سواحل دیدنی کشور گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

ساحل تایبی آیلند | Tybee Island Beach

یکی از سواحل کشور گرجستان که در این منطقه وجود دارد جزیره تایبی است و در 29 کیلومتری شرق شهر ساوانا قرار گرفته است. سواحل گسترده ای در این منطقه وجود دارد که سبب می گردد شما بتوانید در محیط آن همراه با خانواده و دوستانتان ساعات خوشی را بگذرانید. سالانه تعداد زیادی از جهانگرد های تور گرجستان را به خود جدب نموده است از آن جایی که این ساحل تا ساوانا فاصله کمی دارد و جزر و مد دریا فضای رمانتیک و خیره کننده ای را در این منطقه به وجود آورده است سبب شده یکی از برترین سواحل گرجستان در جزایر مرزی این گرجستان پدید بیاید.

ساحل جکیل آیلند | Jekyll Island

از دیگر سواحل کشور گرجستان ساحل جزیره جکیل است. در این جزیره می توانید سواحل باشکوه و حیات وحش دیدنی را تجربه کنید، علاوه بر این ها جزیره جکیل به علت لانه های لاک پشت های دریایی و همینطور انواع ورزش های آبی مانند غواصی و ماهیگیری بسیار معروف و در بین مسافران و گرجستانی ها بسیار محبوب است. این ساحل برای این که بخواهید هتل را ترک کنید و چند ساعتی را خوش بگذرانید عالی است.

ساحل سنت سیمونز آیلند | St. Simons Island

اقامتی ساحلی و بی نظیر را در جزیره سنت سیمونز را می توانید بر روی ماسه های نرم آن تجربه کنید. علاوه بر سواحل بزرگ، این جزیره به خاطر تورهای ماهیگیری و تورهای قایقرانی فوق العاده هم معروف می باشد و یکی از سواحلی است که می توانید بصورت خانوادگی به آن سفر کنید و از آن لذت ببرید.

ساحل سنت سیمونز آیلند کوچک | Little St. Simons Island

یک ساحل کوچک دیگری به نام سنت سیمونز کوچک وجود دارد که اگر چه همچون جزایر طلایی گرجستان معروف نیست اما حدود 7 کیلومتر از سواحل دیدنی را به شما نشان خواهد دارد. دسترسی به این جزیره به وسیله قایق نیز امکان پذیر است و سرگرمیاتی مانند قایقرانی، پیاده روی، دوچرخه سواری، و آفتاب گرفتم در این منطقه از جمله کارهایی است که بسیار بین عموم مسافران محبوب است.

ساحل سارپی | Sarpi

یکی از سواحل بسیار دیدنی که در گرجستان وجود دارد، سارپی است که در نزدیکی مرز ترکیه قرار گرفته است. این جزیره از آن جایی که در بین عموم مردم بسیار محبوب است، همین خود علت شده که بسیار شلوغ باشد و مردم زیادی اوقات فراغت خودشان را در این ساحل بخواهند که بگذراند. لذت بخش ترین سرگرمی در سارپی صخره هایی هستند که در امتداد ساحل قرار دارند و می توانید از روی آنها به داخل آب شیرجه بزنید. ارتفاع آنها زیاد نیست، بلندترین آنها تقریبا 7 متر است و با این ارتفاع هنوز هم بسیار هیجان انگیز هستند. زمانی که آماده رفتن به هتل خود شدید می توانید از یک حمام عمومی با قیمت کمتر از پنجاه سنت بهره ببرید و قبل از رفتن دوش بگیرید.

ساحل سی آیلند | Sea Island

جزیره سی آیلند یکی از چهار جزیره شگفت انگیزی است که در گرجستان قرار گرفته است به آن جزایر طلایی نیز می گویند. ساحل جزیره سی در کنار جزیره های جکیل، سنت سیمونز، سنت سیمونز کوچک، بکرترین و دیدنی ترین منظره ها را به شما هدیه میکنند. این جزیره یکی از باشکوه ترین سواحل گرجستان را در خودش جای داده است.

ساحل Mtsvane Kontskhi

یکی از ساحل های مجذوب کننده دیگری که در این کشور وجود دارد ساحل Mtsvane Kontskhi است که در 9 کیلومتری شهر باتومی قرار گرفته است. اهالی این منطقه این ساحل را بهشت سبز می نامند. در نزدیکی این ساحل پارک گیاه شناسی بزرگی هم وجود دارد، گردشگران و افراد محلی نه تنها برای آفتاب گرفتن و شنا، بلکه برای غواصی نیز به این ساحل می فرایند. ساحل مجذوب کننده Mtsvane Kontskhi به خوبی به وسیله بسیاری از مهمان خانه ها، رستوران ها و کافه ها از شما پذیرایی خواهد نمود و شما می توانید برای مدتی طولانی در این ساحل زیبای گرجستان به استراحت بپردازید و از زیبایی بهشت سبز لذت ببرید.

گونیو | Gonio

گونیو پر جنب و جوش ترین ساحل در این فهرست است. در اینجا شب زنده داری شهر درست در کنار ساحل با بارها و کلاب های پر سر و صدای آن جریان دارد. ترکیب موسیقی و دریانوردی با هم یک جو و فضای عاشقانه در ساحل گونیو به وجود می آورد. اگرچه آب دریا در این ساحل گرجستان کثیف است و برای شنا کردن مناسب نیست ولی در عوض مکان خوبی برای افراد عاشق به شمار میرود.

ساحل ملی کومبرلند | Cumberland National Seashore

در نزدیکی جزیره آملیا، ساحلی ملی به نام کومبرلند وجود دارد که از مجذوب کننده ترین سواحل کشور گرجستان به شمار می رود و اسب های وحشی در این ساحل، آزادنه پرسه میزنند و می توانید با آن ها عکس بگیرید.

ساحل واساو آیلند | Wassaw Island

بسیاری از سواحل مرزی گرجستان این شانس را به شما می دهد تا حیات وحش بکر و بی نظیر این کشور را از نزدیک ببینید. جزیره واساو (جنوب جزیره تایبی)، نمونه خوبی از این سواحل مرزی را دارد فقط با قایق های اجاره ای می توانید به این جزیره دسترسی پیدا داشته باشید و جای فوق العاده ای برای پیاده روی و دوچرخه سواری به شمار می رود.

کواریتی | Kvariati

از سواحل مشهور و محبوبی که در گرجستان وجود دارد و مکانی برای کسب آرامش به شمار می رود ساحل کواریتی است که بیشتر افراد بخاطر خانه چوبی ییلاقی که حدود 15 سال پیش به وسیله هنرمندی به نام Natia AKA Frida ساخته شده است به این ساحل می فرایند. هرکسی که این مکان را می شناسد یا دوست دارد به خاطر فضای جالب آن، منوی خوراکی های خوشمزه با قیمت ارزان، لیمونادهای خانگی این ساحل است. آب دریا در کواریتی گرم و تمیز است و ساحل بسیار محبت آمیز و آرامش بخش است.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1276

به "تور گرجستان: معرفی سواحل دیدنی کشور گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان: معرفی سواحل دیدنی کشور گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید