مسدود شدن راه 8 روستا در حیران آستارا ، تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر مرزی آستارا از مسدود شدن راه 8 روستای بالادست شهرستان در منطقه حیران اطلاع داد.

مسدود شدن راه 8 روستا در حیران آستارا ، تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع

رمضان دانش، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی بارش شدید برف که صبح امروز (یکشنبه 26 دی ماه) شروع شده است، راه روستایی منطقه ها بالادست شهرستان نیز مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه از شروع بارش حدود 10 ساعت می گذرد، ادامه داد: در این مدت حدود 30 سانتی متر برف در روستاهای بالادست شهرستان و 20 سانتی متر برف در جاده حیران آستارا به زمین نشسته است.

وی اضافه نمود: بارش برف سنگین که همچنان تداوم دارد، راه روستاهای چملر، ونه بین، مشند، سیج، آق مسجد، دگرمانکشی، فندقه پشته و چناره را مسدود نموده است.

دانش با تأکید بر اینکه جاده اصلی و ترانزیتی آستارا تا تونل حیران در استان گیلان با کوشش بی وقفه مأموران راهداری باز است، گفت: شهروندان از تردد غیرضروری در جاده های کوهستانی به شدت بپرهیزند.

وی افزود: هموطنان اگر قصد سفر به شهرستان نمین در استان اردبیل و یا سایر منطقه ها غرب و شمال غرب کشور را دارند، خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز نمایند و علاوه بر پر کردن باک خودروهای خود، تجهزات کامل و البسه گرم نماینده به همراه داشته باشند.

وی در انتها با اشاره به اینکه نیروهای راهداری با استفاده از تمام امکانات و نیروهای انسانی در حال ارائه خدمات هستند، توضیح داد: پلیس در ایست بازرسی قلعه در شهرستان آستارا مانع از تردد خودروهایی را نکات ایمنی ذکر شده را رعایت نمی نمایند، می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1265

به "مسدود شدن راه 8 روستا در حیران آستارا ، تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود شدن راه 8 روستا در حیران آستارا ، تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید