مزایای نو قطر ایرویز، امتیازهای ویژه برای مسافرانی که تا 9 می بلیت می خرند

به گزارش دوست داشتنی ها، شرکت هواپیمایی قطر ایرویز مزایای ویژه ای را برای مسافرانی که در طرح پرواز پرمیوم شرکت می نمایند در نظر گرفته است. بر این اساس، مشتریانی که در بازه زمانی سه شنبه 30 آوریل تا دوشنبه 6 می 2019 پروازهایشان را رزرو نمایند می توانند از تخفیف 25 درصدی قیمت بلیت برخوردار شوند.

مزایای نو قطر ایرویز، امتیازهای ویژه برای مسافرانی که تا 9 می بلیت می خرند

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بعلاوه مسافرانی که در باشگاه امتیاز ویژه (Privilege Club) عضو شده اند در صورتی که در مدت اعلام شده پروازهای طرح پرمیوم را رزرو نمایند، علاوه بر تخفیف 25 درصدی می توانند از دو پاداش طرح کیو-پوینس که ویژه اعضای این باشگاه است هم بهره مند شوند.

از سوی دیگر، مسافران کلاس های درجه یک و بیزینس که در مدت اجرای طرح پروازهای پرمیوم بلیت خریداری می نمایند می توانند از مزایای پاداش کیو- سوییت هم استفاده و سطح بی سابقه ای از رضایت و سفر مجلل را تجربه نمایند.

قطر ایرویز برای مشتریان طرح پرمیوم شامل مسافرانی که به قصد کار سفر می نمایند و بعلاوه مسافرانی که به سفرهای تفریحی می فرایند آسایش بسیار زیادی را فراهم می نماید که از آن جمله می توان به صندلی های عظیم، بیش از چهار هزار گزینه تفریح در طول پرواز و غذاهای لذیذ اشاره نمود.

از سوی دیگر، این ایرلاین قطری به تازگی بسته های تفریح های مجللی را برای مسافران کلاس درجه یک و کلاس بیزینس ویژه پروازهای طولانی مدت و پروازهای بسیار طولانی عرضه نموده است.

قطر ایرویز از جمله شرکت های هواپیمایی است که در سال های اخیر با کسب جوایز متعدد توانسته صندلی خودش را بین شرکت های هواپیمایی برتر دنیا پیدا کند. از جمله این جوایز می توان به جایزه برترین کلاس بیزینس دنیا در سال 2018 اشاره نمود. این جایزه بخشی از جوایز ایرلاین های دنیا است که همه ساله از سوی سازمان رده بندی حمل ونقل هوایی اسکای تراکس به شرکت های هواپیمایی برتر اعطا می گردد.

قطر ایرویز در حال حاضر از فرودگاه بین المللی حمد در دوحه با بیش از 250 هواپیمای پیشرفته به بیش از 160 مقصد در دنیا پرواز دارد.

شرکت هواپیمایی قطری در سال 2019 مقصدهای جدیدی را به خطوط هوایی اش افزود که لیسبون پرتغال، مالتا، ربات در مراکش، ازمیر در ترکیه، لانگکوای در مالزی، داوائو در فیلیپین و موگادیشو در سومالی را شامل می گردد. بعلاوه از نیمه دوم سال 2018 پروازهای قطر ایرویز به مقصد اصفهان شروع شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 989

به "مزایای نو قطر ایرویز، امتیازهای ویژه برای مسافرانی که تا 9 می بلیت می خرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای نو قطر ایرویز، امتیازهای ویژه برای مسافرانی که تا 9 می بلیت می خرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید