قوانین قرنطینه در فیلیپین تمدید شد

به گزارش دوست داشتنی ها، رودریگو دوترته رئیس جمهوری فیلیپین بیان کرد که برای جلوگیری از شیوع کرونا، قرنطینه در بعضی مناطق به بیش از 9 هفته ادامه می یابد.

قوانین قرنطینه در فیلیپین تمدید شد

به گزارش رسانه های محلی فیلیپین، دولت مانیل برا لغو قرنطینه و محدودیت های دو ماهه در این کشور تحت فشار قرار گرفته است.

دوترته، مقام های دولتی و شهرداران شهر مانیل پس از ملاقات و گفت و گو با مشاوران و مقام های بخش بهداشت و سلامت، تصمیم گرفتند محدودیت های اعمال شده برای مهار کرونا را تمدید نمایند.

علاوه براین، طرح اعمال قرنطینه 11 هفته ای در بعضی مناطق این کشور تصویب شد، مدت زمانی که از دوره قرنطینه 76 روزه اعمال شده در شهر ووهان چین کانوع شیوع کرونا، طولانی تر است.

فیلیپین با انجام بیش از 158 هزار آزمایش کرونایی، از کاهش موارد ابتلا در هفته های اخیر خبر داده و 150 تا 300 مورد ابتلا در هر روز در این کشور ثبت شده است.

رئیس جمهوری فیلیپین در عین حال از مقام های این کشور خواست کلانشهر مانیل، استان لاگونا در جنوب پایتخت و شهر سبو را از 16 تا 31 ماه می (27 اردیبهشت تا 11 خرداد) در قرنطینه پیشرفته قرار دهند.

هری روکو سخنگوی وی گفت: دستور ماندن در خانه در بخش های مرکزی و جنوبی استان لوزون و چند استان در منطقه ویسایاس و جزیره میندانائو بعد از 15 ماه می (26 اردیبهشت) لغو می گردد.

در همین حال، کارلیتو گالوز ژنرال بازنشسته فیلیپینی با ابراز نارضایتی از تمدید محدودیت ها گفت که امکان قرنطینه طولانی مدت در فیلیپین وجود ندارد. وی همچنین بر برقراری تعادل بین شرایط بهداشت و درمان در کشور و اقتصاد تاکید نمود و یادآور شد که محدودیت ها باید در فیلیپین کاهش یابد.

تا به امروز 11 هزار و 350 نفر در فیلیپین به کووید - 19 مبتلا شده اند. از این تعداد 751 نفر فوت نموده و 2 هزار و 106 نفر بهبود یافته اند. ،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 263

به "قوانین قرنطینه در فیلیپین تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین قرنطینه در فیلیپین تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید