فینال ایرانی در مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر

به گزارش دوست داشتنی ها، تیم های دونفره صفایی و یعقوب زاده به همراه همدانچی و کامرانی به فینال دو نفره بانوان مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران راه یافتند.

فینال ایرانی در مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ملاقات مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران در قسمت دونفره (تیمی) صبح امروز پنج شنبه در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار گردید و در انتها این مسابقات تیم های دو نفره صفایی و یعقوب زاده به همراه همدانچی و کامرانی با فزونی برابر حریفان خود به مرحله فینال راه یافتند. در نخستین ملاقات تیم های دونفره ساره امینیان و فاطمه بابایی به مصاف تیم دونفره نسیم صفای و حنانه یعقوب زاده رفتند که این مسابقه در انتها با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم دو نفره صفایی و یعقوب زاده به انتها رسید و این تیم به فینال راه یافت.

دومین ملاقات این مسابقه بین تیم های دونفره ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته و هاله همدانچی و پگاه کامرانی برگزار گردید که این مسابقه نیز در انتها با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم همدانچی و کامرانی پایان یافت و این تیم هم راهی فینال شد.

گفتنی است ملاقات فینال این مسابقات صبح فردا (آدینه) در همین سالن برگزار می گردد.

همچنین، ثریا آقایی در مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر عنوان مشترک سوم را کسب کرد و بازیکنان آمریکا و بلغارستان به فینال یک نفره بانوان مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران راه یافتند.

براین اساس ملاقات مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران در قسمت یک نفره بانوان صبح روز پنج شنبه در سالن شهید دستغیب شهرستاان شیراز برگزار گردید و در انتها این مسابقه کریستال پال از آمریکا و لیندا زنجیری از بلغارستان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله فینال راه یافتند. در این مسابقات نخست کریستال پال از آمریکا به مصاف ثریا آقایی از ایران رفت و این ملاقات در انتها با نتیجه 2 بر صفر به سود کریستال پال پایان یافت و وی به ملاقات نهایی راه یافت.

دومین ملاقات مرحله نیمه نهایی بین لیندا زنجیری از بلغارستان و فابیلنا سیلوا از برزیل برگزار گردید که در انتها این ملاقات بازیکن بلغارستان توانست با نتیجه 2 بر به فزونی دست یابد و وی نیز به عنوان دیگر فینالیست قسمت یک نفره بانوان شناخته شد. ثریا آقایی و فابیلنا سیلوا از برزیل به مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات شناخته شدند.

گفتنی است ملاقات فینال قسمت یک نفره بانوان صبح فردا (آدینه) در همین مکان برگزار خواهد شد.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز 25 هزار دلاری با شرکت 14 تیم کانادا، برزیل، آمریکا، افغانستان، بلژیک، بلغازستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، اسلند، عراق، اوکراین به همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به مدت 4 روز در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 35

به "فینال ایرانی در مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال ایرانی در مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید