لیست رستوران های نزدیک هتل هویزه

به گزارش دوست داشتنی ها، هتل هویزه تهران از مجموعه هتلهای کوثر است که در خیابان نجات الهی واقع شده است که این خیابان در گذشته با نام خیابان ویلا معروفیت داشته است. معماری چشم نواز و سبک مینیمالی که در چیدمان هتل دیده می گردد، همیشه توجه ها را به سمت خود جلب می نماید. اگر به تماشای عتیقه جات و صنایع دستی علاقه داشته باشید، می توانید گشتی بیرون هتل در خیابان نجات الهی بزنید.

لیست رستوران های نزدیک هتل هویزه

هتل پرشین پلازا تهران یکی دیگر از هتلهایی است که مزایای بسیاری را برای شما به همراه دارد. این هتل پنج ستاره در منطقه عباس آباد طی پنج سال ساخته شده است؛ هتلی در قلب تجاری و اداری خاورمیانه.

درکل اگر در پی هتلی مناسب در جایی مناسب و با پرسنلی مجرب و کار بلد در تهران می گشت، به راحتی می توانید هتل هویزه و هتل پرشین پلازا تهران را جزو گزینه های خود قرار دهید. حتی اگر بخواهید می توانید به رستورانهای اطراف خود سرس بزنید و طعم های مختلفی را امتحان کنید. هرچند که خود این هتل دارای رستورانهای باکیفیتی است اما حتی اگر بخواهید وعده غذایی خود را خارج از هتل در همان حوالی صرف کنید این امکان برایتان فراهم است.

رستوران لئون

امتداد خیابان نجات الهی به سمت شمال شما را به خیابان کریم خان زند می رساند. خیابانی که یکی از شعب رستوران لئون در آن واقع شده است. اتفاقا این شعبه دومین شعبه معروف کافه رستوران لئون به شمار میرود.

رستوران لئون با حدود نیم قرن سابقه علاقه مندان بسیاری را به خود جذب نموده است. این رستوران با محیطی صمیمی و بسیار لوکس و قابل توجه، هم برای قرارهای رسمی و هم برای جشن ها یا دورهمی های محبت آمیز موقعیت فوق العاده ای دارد. در لئون دستتان برای انتخاب کاملا باز است چراکه تنوع بسیار منوهای متنوع این رستوران گستره وسیعی از انواع دسرها، غذاهای اصلی، پیش غذاها و نوشیدنی ها را در اختیارتان قرار می دهد.

از انواع پاستا و برگر بگیر تا نوشیدنی های گرم و سرد که همگی وعده های غذایی با کیفیتی بالا در اختیار شما قرار می گیرد. اگر تمایل داشته باشید می توانید متنوع ترین و خوشمزه ترین صبحانه عمرتان را با انتخاب از منوی صبحانه لئون صرف کنید.

رستوران نایب (شعبه آبان)

اگر اهل تهران باشید بعید است نام کباب نایب را نشنیده باشید. اگر هم اهل تهران نباشید حیف است در موقعیت سفر به تهرانی که برایتان پیش آمده سری به رستوران نایب نزنید. فضای شعبه آبان نایب، تداعی گر 30 سال پیش است. از آنجایی که دکور خیلی جدیدی ندارد، نوستالژی قشنگی را پدید آورده است و مشتری های قدیم خود را حفظ نموده است. این شعبه در خیابان کریم خان زند، انتهای آبان جنوبی واقع است که فاصله زیادی با هتل هویزه تهران ندارد.

رستوران سنتی شبستان

رستوران سنتی شبستان واقع در خیابان استاد نجات الهی، بعد از چهار راه طالاقانی است. رستوران شبستان از رستورانهای معروف تهران است که به علت فضای سنتی به سفره خانه نیز معروفیت دارد. این رستوران یا همان سفره خانه، فضای بسیار بزرگی دارد و ظرفیتی حدود 200 نفر دارد. رستوران شبستان با اجرای موسیی زنده فضا را برای گذراندن اوقاتی خوش صمیمی تر می نماید.

یکی از ویژگی های خوبی که در این رستوران می توان به آن اشاره نمود، مربوط به منوی آن است. در منوی شبستان می توانید قیمت هر وعده غذایی، میان وعده یا نوشیدنی مورد نظر را بسنجید و با خیالی راحت سفارش دهید.

کافه رستوران ویلا

کافه رستوران ویلا در خیابان نجات الهی، خیابان انقلاب واقع شده است. جایی در قلب شهر، نزدیک به هتل هویزه تهران، به دور از هیاهوی زیاد با محیطی آرام. معماری این رستوران ترکیبی از سنت و مدرنیته است. در این کافه رستوران در کنار انواع غذاهایی که برایتان سرو می شوند، هر چیزی که در یک کافه یافت می گردد را به شما ارائه می دهد. بعلاوه می توانید با صرف غذا و لذت بردن از فضای سنتی رستوران در شبی آرام، دمنوش های متنوع و فوق العاده ای را از منوی آن سفارش داده و صرف کنید.

رستورران زیرزمین

وقتی نام این رستوران را می شنوید ناخودآگاه توجهتان به آن جلب می گردد و به آشنایی بیشتر با آن تمایل پیدا می کنید. رستوران زیر زمین با اختلاف چند پله از سطح، زیر زمین واقع شده است. با انتخاب این رستوران با چیزهای عجیب و در عین حال جذابی روبه رو می شوید. دیوارهای رستوران زیر زمین درست مانند یک زیر زمین واقعی آجری است. به طور خلاصه حال و هوایی کلاسیک را در آن تجربه می کنید.

غذاهای آن از ایده ای جالب توجه پسروی می نمایند. در رستوران زیر زمین می توانید غذاهای ایرانی و فرنگی متنوعی را مطابق با سلیقه خود صرف کنید. بعلاوه اگر به غذاهای هندی علاقه داشته باشید، این رستوران انتخاب بجا و بسیار مناسبی است. نکته جالب دیگری که در منوی آن یافت می گردد، تفکیک وعده های غذایی ظهر از شب است. به طوری که در ظهر بیشتر غذاهای برنجی صرف شده و برای وعده شام بیشتر با غذاهای خوراک طور و غیره روبرو هستید.

اگر در مدت اقامت خود در هتل هر روز به یکی از این رستورانهای باکیفیت که اکثرا مشهور هم هستند سر بزنید، باز هم جایی برای رفتن باقی می ماند. هتل های هویزه در خیابان نجات الهی و هتل پرشین پلازا تهران در خیابان عباس آباد از مناسب ترین و برترین گزینه ها برای اقامتی خوشمزه هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1309

به "لیست رستوران های نزدیک هتل هویزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست رستوران های نزدیک هتل هویزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید