فال روزانه پنجشنبه 25 آبان 1396

به گزارش دوست داشتنی ها، فال روزانه پنجشنبه 25 آبان 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه پنجشنبه 25 آبان 1396

موقعیت خورشید و ماه

  • خورشید در موقعیت برج عقرب (Scorpius)
  • ورود ماه به موقعیت برج عقرب (Scorpius)

فال روزانه پنجشنبه 25 آبان 1396

فروردین

امروز زیاد به خودتان سخت نگیرید و بگذارید کارها به آرامی پیش بروند، عجله کردن شما را به جایی نخواهد رساند و حتی احتمال خطا را بالاتر برده و می تواند باعث گردد کارهای ناتمام بسیاری در خاتمه روز به جا بگذارید. لیستی منطقی از کارهایی که امروز باید انجام دهید تهیه نموده و قدم به قدم پیش بروید. حتی اگر نتوانید همه این کارها را به انجام برسانید هم کارهایتان را صحیح و کامل انجام خواهید داد. به جای این که اجازه دهید احساس سرخوردگی خشم را در وجودتان زنده کند بهتر است در خصوص آنچه ناراحتتان نموده است صحبت کنید. این کار باعث می گردد راه حلی برای مسائلتان پیدا نموده و در عین حال اعصابتان آرام گردد و درک بهتری از احساسات اطرافیانتان نیز داشته باشید .

اردیبهشت

دوستان و همکاران خیال پردازتان امروز افکاری در سر دارند که می توانند برای شما الهام بخش بوده و یا به طور کلی با اطلاعات اشتباه گمراهتان نمایند، بهتر است با احتیاط به حرف هایشان گوش کنید. امروز حس نوع دوستی شما به شدت افزایش یافته و دوست دارید در فعالیت های بشر محبت آمیز شرکت نموده و به همنوعان خود یاری کنید. شاید حتی بتوانید یک گروه خیریه راه اندازی نموده و در دراز مدت نتایج قابل توجهی به دست بیاورید، البته باید مواظب باشید بیش از اندازه خیال پردازی نکنید و نگاهی واقع انگارانه داشته باشید. یادتان باشد که زندگی عادلانه نیست و نمی توان همه مسائل جهان را حل کرد، همین که به گروه کوچکی یاری کنید هم واقعا قابل ستایش است .

خرداد

امروز نسبت به راستای که برای زندگیتان در پیش گرفته اید دچار تردید شده اید و به فکر تغییر دادن راستا حرفه ای خود و قدم گذاشتن در راهی بهتر هستید. حرف زدن در خصوص نارضایتی هایتان می تواند بازخوردی سازنده از اطرافیانتان برای شما به همراه داشته باشد و رویاهایی که برای آینده تان دارید نیز به شما یاری خواهند کرد تا فراتر از حد معمول بروید. اما اگر قصد ندارید چیزی را تغییر دهید بهتر است انرژی خود و وقت دیگران را با بهانه جویی و غر زدن بی فایده هدر ندهید. برای حل کردن مسائلی که در رابطه عاطفی خود دارید پیش از هر کاری باید تفکر خودتان را درست کنید تا ببینید مسائلتان نیز خود بخود حل خواهند شد .

تیر

در حال حاضر شما بیشتر غرق عالم خیال و رویا هستید و نمی توانید پاهایتان را محکم روی زمین بگذارید و رفتاری منطقی داشته باشید. با این حال باید این نکته را در نظر بگیرید که توجه به جهانی واقعی به شما یاری می نماید که تصویری عاقلانه تر و در عین حال رضایت بخش از آینده خود داشته باشید. به این که آیا به اندازه کافی با کسانی که دوست دارید و برایتان عزیز هستند وقت می گذرانید یا خیر خوب فکر کنید. اگر دیدید بیشتر وقتتان را صرف کارتان و یا چیزهای دیگر نموده اید و آنقدر که ضروری است با دوستان و خانواده یا همکارانتان وقت نگذرانده اید حتما باید در برنامه هایتان تجدیدنظر نموده و این عدم تعادل را جبران کنید .

مرداد

سعی کنید مرز بین واقعیت و فانتزی را تشخیص دهید تا دچار مشکل نشوید. در جهانی واقعی لزوما آنچه شما از روابط و کارهایتان انتظار دارید به واقعیت تبدیل نمی گردد. اگر بتوانید واقعیت ها را دیده و بپذیرید دچار نا امیدی و سرخوردگی نخواهید شد. اگر کسی که دوست دارید امروز بیش ازاندازه هیجان زده و احساساتی به نظر می رسد و دارد بدون فکر کردن عمل می نماید احتمالا سعی خواهید کرد که جلوی او را بگیرید و آرامش کنید. با او در خصوص احساساتتان صحبت کنید و بگویید چه کار دوست دارید بکنید، او نمی داند که در ذهن شما چه می گذرد. حرف زدن به صورت مستقیم هیچ جایی برای ایجاد سوء تفاهم باقی نمی گذارد .

شهریور

امروز اگر ترس ها و تردیدهایتان را کنار گذاشته و دیواری که دور خودتان کشیده اید را فرو بریزید حالتان خیلی بهتر خواهد شد. خودتان پا پیش گذاشته و با افراد مورد اعتمادتان مشورت و درد دل کنید. این کار خیلی بیشتر از تلاش انفرادی در راه رسیدن به موفقیت به شما یاری خواهد نمود و نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. امروز و تحت شرایط کیهانی موجود ارتباط برقرار کردن با کسی که دوست دارید بسیار راحت خواهد بود. پس سعی کنید برای یک ملاقات رمانتیک برنامه ریزی کنید و با همسر یا نامزد خود برای شام قرار بگذارید. اگر هم کسی توجه شما را به خود جلب نموده است خجالت را کنار گذاشته و نگذارید ترس هایتان جلوی شما را بگیرند .

مهر

امروز اگر کسی انجام کاری را زیاد طول بدهد اعصاب شما را به هم خواهد ریخت. شما معمولا آدم خیلی شکیبای نیستید و فکر می کنید اگر می خواهید کاری درست انجام گردد حتما باید خودتان آن را انجام دهید. اما این تفکر شما همواره هم درست نیست. هر کسی آزاد است که با سرعتی که خودش می تواند کارها را انجام دهد و شما نباید به آنها فشار وارد کنید، پس یک نفس عمیق بکشید و شکیبا باشید. امروز برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان باید تلاش بیشتری نموده و شاید حتی مجبور باشید از برنامه های تفریحی که برای امروزتان چیده بودید چشم بپوشید، اما در نهایت آن چه که به دست خواهید آورد ارزش این تلاش ها را دارد .

آبان

امروز پذیرفتن انتقادهایی که از شما می گردد برایتان چندان راحت نخواهد بود. انتقادپذیری برای خیلی ها سخت است، اما همه چیز به نگرش خود شما بستگی دارد. به جای این که به چشم حمله به آن نگاه کنید بد نیست نقد سازنده را بپذیرید. اگر باخودتان صادق باشید متوجه خواهید شد که چیزهای زیادی می توانید از این انتقادها فرا بگیرید که به رشد شما هم یاری می نمایند. اگر هم دیدید این نقدها بی فایده و یا غرض ورزانه هستند آنها را فراموش کنید. اجازه ندهید مسائل زندگی روزمره شما را از رویاهای عظیمی که در سر داشته اید غافل نمایند و امید و آرزوهایتان را از شما بگیرند، چشمتان را به افق های دور بدوزید و تسلیم روزمرگی نشوید .

آذر

امروز باید مواظب باشید که قربانی ایده آل گرایانی بیش از حد خود نشوید. با وجود این که کمال گرایی یکی از ویژگی های قابل ستایش شما است و به ذات رمانتیک و خلاق شما یاری قابل توجهی می نماید، هر چیزی که از حد بگذرد می تواند مضر و منفی باشد. خیلی مهم است که همه چیز را، هر چقدر هم که دلتان بخواهد به گونه دیگری باشند، همان طوری که هستند ببینید. جهانی واقعی نمی تواند همواره آن مکان ایده آلی باشد که شما می خواهید. امروز دلتان می خواهد از کارهای روزمره فرار نموده و زمان بیشتری را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید، اگر کار خیلی مهمی برای انجام دادن ندارید همان کاری را بکنید که دلتان می خواهد .

دی

اگر امروز احساس کردید که به فضایی برای نفس کشیدن نیاز دارید اصلا تعجب نکنید. همانقدر که شما از همراهی دیگران لذت می برید، به این که برای خودتان هم وقت بگذارید نیاز دارید. اگر می توانید کارهایتان را از خانه انجام دهید در خانه بمانید، وگرنه تا جای ممکن سرتان در لاک خودتان باشد و فکر نکنید مجبور هستید به دعوت های دیگران پاسخ مثبت بدهید. شاید حتی بد نباشد اگر بدون هیچ برنامه قبلی با یک کوله پشتی کوچک سوار ماشینتان شده و به یک سفر چند روزه و جایی که می توانید از تنهاییتان لذت ببرید بروید. اگر عشقتان با شما همراه است سعی کنید در این خلوت دو نفره به زخم های رابطه عاطفیتان پرداخته و آنها را ترمیم کنید .

بهمن

با وجود این که ممکن است در حال حاضر تردیدها و نگرانی هایی در رابطه با مسائل اقتصادی داشته باشید، سعی و تلاش به موقع شما برای به دست آوردن پولی که لازم دارید درست سر موعد لازم همه چیز را روبراه خواهد نمود. شاید جهانی مادیات با انتظاراتی که شما برای زندگی خود داشته اید هماهنگی نداشته باشد، اما یادتان باشد هدف رویاهای ما این است که ذهنمان را به روی چیزهایی عظیم تر باز نمایند. هیچ اشکالی ندارد اگر رسیدن به اهدافتان بیش از آن چیزی که می خواسته اید طول بکشد؛ همواره امید بهتر از نا امیدی است. در رابطه عاطفی نباید فکر کنید که طرف مقابلتان نیست موظف است درست همان کارهایی که برای او انجام می دهید را جبران کند، در عشق همه چیز وظیفه است .

اسفند

با آشفتگی کارهای روزمره در جهانی پرهیاهوی امروز وقت گذراندن همراه با دقت و توجه کافی با کسی که دوست دارید می تواند کاری سخت باشد و اگر بخواهید یک وقت مناسب با عشقتان به آن رستورانی که مدت هاست قولش را داده اید بروید و یا با هم به سینما رفته و یک فیلم رمانتیک تماشا کنید به احتمال زیاد برای ماه ها باید در انتظار آن فرصت بمانید. همین امروز برنامه های لازم برای این کار را بچینید و در روزتان برای عشقتان جا باز کنید. اگر می خواهید با خیال راحت سر قرارتان حاضر گردد باید از صبح زود بیدار شده و دیگر کارهایتان را هر چه سریعتر به انجام برسانید. اگر به گیاهان علاقه دارید امروز حتما گلی بکارید و تا زمانی که به طور کامل رشد کند از آن نگهداری کنید .

منبع: setare.com
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 622

به "فال روزانه پنجشنبه 25 آبان 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه پنجشنبه 25 آبان 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید