عکس و فیلم ، کریس رونالدو در نقش جیمز باند! ، فوق ستاره فوتبال دنیا 007 شد!

به گزارش دوست داشتنی ها، سرمربی و بازیکنان منچستریونایتد و بعلاوه رسانه های اروپایی نسبت به هفتصدمین گل رونالدو واکنش نشان دادند.

عکس و فیلم ، کریس رونالدو در نقش جیمز باند! ، فوق ستاره فوتبال دنیا 007 شد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در چارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلیس، کریستیانو رونالدو برای اولین بار در این فصل گلزنی کرد تا هفتصدمین گل خود در عرصه باشگاهی را به ثبت رساند.

  • انفجار بمب نقل و انتقالاتی اروپا | مقصد نو کریس رونالدو معین شد!

رونالدو 450 گل در رئال مادرید، 144 گل در منچستریونایتد، 101 گل در یوونتوس و 5 گل در اسپورتینگ به ثمر رسانده است.

تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد پس از این رکورد گفت: به او تبریک می گویم و برایش بسیار خوشحالم. این اولین گل او در این فصل از لیگ برتر انگلیس هم بود. این گل به ما یاری می نماید که در هفته های آینده بهتر شویم و او بتواند بیشتر برای ما گلزنی کند. آمار او واقعا تحسین برانگیز است. وقتی شما 700 گل می زنید یعنی یک عملکردی فوق العاده به ثبت رسانده اید. به او تبریک می گویم.

برونو فرناندز گفت: خیلی سخت بخواهی تعداد گل های رونالدو را بشماری. او هر هفته کاری می نماید که انگار یک رکورد نو به ثبت رسانده است.

دخیا گفت: کاری که رونالدو می نماید و جوری که بدن و ذهنش را آماده گلزنی و درخشش نگاه می دارد به نظرم باورنکردنی است.

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس گفت: رونالدو فشار را نمی فهمد. فشار روی این بازیکن اثری ندارد. آماری که او به ثبت رسانده دیوانه کننده است.

جو کول، اسطوره باشگاه چلسی و کارشناس فوتبال انگلیس نیز گفت: به نظرم سطحی که مسی و رونالدو در فوتبال کنونی به ثبت رساندند را هیچکس نمی تواند تکرار کند.

بازیکنان منچستریونایتد و رسانه های اروپایی نیز به این رکورد دیدنی رونالدو واکنش نشان دادند و اکانت اصلی ترول فوتبال در یک شوخی با رونالدو. کریستیانو را به 007 و جیمز باند تشبیه کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1391

به "عکس و فیلم ، کریس رونالدو در نقش جیمز باند! ، فوق ستاره فوتبال دنیا 007 شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس و فیلم ، کریس رونالدو در نقش جیمز باند! ، فوق ستاره فوتبال دنیا 007 شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید