عجیب ترین جزایر جهان ، جزایری با اشکال عجیب و غریب

به گزارش دوست داشتنی ها، به نظر می رسد هیچ استاندارد خاصی برای جزایر دنیا وجود ندارد و آن ها می توانند هر شکلی داشته باشند. جزایری در دنیا وجود دارند که شکل ظاهری آن ها کمی عجیب و غریب می باشد و از زیباترین جزیره های دنیا هستند. در این بخش به معرفی عجیب ترین جزایر دنیا می پردازیم.

عجیب ترین جزایر جهان ، جزایری با اشکال عجیب و غریب

جزیره دی دریم در استرالیا

جزیره دی دریم (Daydream) یک جزیره به شکل اسب دریایی است. این جزیره در ویت ساندی کوئینزلند استرالیا واقع شده است و یکی از زیباترین جزیره های جهان است.

دیواره بزرگ مرجانی در سواحل کوئینزلند

دیواره بزرگ مرجانی (Great Barrier Reef) را می توان بزرگ ترین سازه زنده جهان دانست که در سواحل کوئینزلند واقع شده و از جزایر جهان است. بخش کوچکی از این دیواره به صورت قلب می باشد.

جزیره پنانت در فرانسه

جزیره پنانت شبیه به کروکودیلی است که به سمت دریا می خزد. این جزیره در منطقه موربیان فرانسه واقع شده و از زیباترین جزیره های جهان است.

جزایر باآتول در مالدیو

این جزایر به صورت دایره های کوچک کنار هم در اقیانوس هند قرار دارند.

جزیره تاواروآ در فیجی

این جزیره زیبا شبیه به یک قلب است که در کشور فیجی واقع شده است. در میان درختان این جزیره هتلی برای استراحت گردشگران و مسافران ساخته شده است.

جزیره نورث میل اتول در مالدیو

نورث میل اتول جزیره جالب دیگریست که در مالدیو واقع شده است. این جزیره شبیه به یک سفره ماهی کوچک می باشد.

جزیره عشق در کرواسی

یکی دیگر از جزایری که شبیه به یک قلب می باشد، جزیره عشق است که در کرواسی واقع شده است. این جزیره به صورت یک قلب شکسته شکل گرفته است. جزیره عشق در دریای آدریاتیک قرار گرفته و به جزیره گلزنیک نیز معروف است.

جزایر شادمانی در مالزی

سه جزیره مانوکان، ماموتیک و سولوگ باهم شکلی شبیه به یک صورت خندان را ساخته اند. این سه جزیره در مالزی واقع شده و به جزایر شادمانی معروفند و از عجیب ترین جزایر جهان هستند.

جزیره لنگفورد ریف در استرالیا

این جزیره در ویت ساندی استرالیا واقع شده و شبیه به یک ماهی کوچک در حال شنا می باشد.

جزیره رودخانه ایست

یکی دیگر از عجیب ترین جزایر جهان، جزیره ای می باشد که در رودخانه ایست نیویورک سیتی واقع شده است. این جزیره رودخانه ای طبیعی شبیه به یک درخت است.

جزیره نخل جمیرا در امارات متحده عربی

تمامی جزایری که در بالا نام برده شد، کاملا طبیعی بودند و به صورت شگفت انگیزی اشکالی زیبا را نشان می دادند. اما این جزیره به دست بشر ساخته شده و به شکل یک نخل طراحی شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1433

به "عجیب ترین جزایر جهان ، جزایری با اشکال عجیب و غریب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین جزایر جهان ، جزایری با اشکال عجیب و غریب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید